1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Sex med flere

Sex med flere

legesyg

legesyg

1 indlæg
  • Skrevet
Hej kvinder - mest jer i langvarige parforhold. Hvad ville I sige hvis manden foreslog at der kommer en ekstra mand ind i forholdet? Nogen der har prøvet?
Knus den legesyge (jeg er mand, ikke bi)
xxmahaloxx

xxmahaloxx

956 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hvis det drejede sig om en trekant ville jeg måske overveje det, forudsat at det var en mand vi aldrig så igen. Men det ville kræve mange tunge overvejelser. Hvis det drejede om decideret at dele parforholdet med en ekstra person ville sige nok spørge ‘hvorfor ?’. Men uanset svaret ville min respons nok være pænt nej tak herfra. Jeg har været sammen med min kæreste i 4,5 år og jeg ville tolke den ekstra person som manglende interesse i mig og vores parforhold - det må jo betyde at min kæreste mangler noget som jeg ikke kan give ham. Samme holdning hvis det var en ekstra kvinde. Vores parforhold er for os to, ikke ‘os to - og Kasper’. Der kørte et program om polyamorøse for nogle uger siden på TV2 og jeg kunne slet ikke forholde mig til det. Jeg er monogam og forventer det samme af min kæreste. Hvis han mangler noget må han fortælle mig det og så må vi arbejde på det, men ikke i form af at invitere en ekstra person ind i vores boble. Nope.
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Synes det er noget vældigt rod,men hvis alle parter vil,og er indforstået med,at de deler kropsåbninger osv med flere,så må de selv om det hader kun,når nogen lyves overfor,og tror deres kærester er tro,når de i virkeligheden horer omkring bag deres ryg den slags kan man ikke byde et andet menneske,der elsker en så må man stoppe forholdet til personen før man fjoller rundt med andre desuden øger den risikoen for,at pådrage sig en hulens masse kønssygdomme sikke hyggeligt...........
joseeee

joseeee

25 indlæg
  • Skrevet
lol

Mest populære tråde