1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. sex med kæresten

sex med kæresten

AnoNym21

AnoNym21

3 indlæg
  • Skrevet
Hej tøser jeg er en mand på 21, jeg har været sammen med min kæreste i 3 år. grunden til jeg skriver er at vi næsten aldrig har sex (4 måneder siden sidst ) ellers har vi nok sex 2-3 på et år som det ser ud nu. hvis det stod til mig skulle vi have sex et par gange i ugen, men når jeg snakker om det med hende siger hun at hun gerne vil, men er ikke på p-piller og hun gider ikke kondom. og ellers vil hun ikke rigtig tale om det. jeg må heller ikke kysse hende godnat og når hun gerne vil er det bare sådan et hurtig kys. hun siger jeg ikke tænker på andet én sex. håber i kan komme med lidt råd og tips
SilverBlue

SilverBlue

5 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Husker du at give hende små gaver, din fulde opmærksomhed når i snakker og deltager du i husarbejdet ?? Det behøver ikke være dyre ting du giver, bare et sødt postkort eller en pose af hendes yndlingsslik. Lad være med at tigge hende om kys og sex, hold helt op med det, spil kold og hård og lad hende være 1 måneds tid og se hvad der sker.
Beautylove

Beautylove

178 indlæg
  • Skrevet
Det lyder lidt underligt, kan godt forstå nogle ikke har lyst så ofte, jeg har tit også kun lyst en gang om ugen eller sådan, men at hun siger hun har lyst men ikke gider kondom og at hun ikke gider kysse godnat er lidt underligt, fordig hvorfor er hun så ikke gået på p-piller? Putter i heller ikke før i falder i søvn? ---------- Tænker også en start kunne være ikke at kræve noget videre sex og nærhed i nogle uger (dog nok ikke være dicideret kold) og se om hun så kommer til dig. At hjælpe med husholdning er også godt, det gør at hun ikke går og stresser over det og ved fra mig selv at jeg sætter stor pris på det. Hvis det ikke hjælper så prøv lige så stille at spørge mere ind til om der er noget galt og om i kan tale om det, for der kunne jo være andre grunde til hun opføre sig sådan men som hun ikke har lyst til at dele, men det eneste som hjælper i sidste ende er at snakke sammen
AnoNym21

AnoNym21

3 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
AnoNym21

AnoNym21

3 indlæg
vil putter altid enden vil falder i søvn. og vi har det også godt sammen, vi kan snakke om alt og hun siger flere gange om dagen at hun elsker mig, og med husholdningen der bor vi være for sig men ellers hjælper jeg også med at tage opvasken når jeg er ved hende og giver hende sommetider også gaver, men siden hun er min første kæreste så ved jeg ikke om det er normalt, da vi lige var kommet sammen havde vi måske sex 1-2 gange i ugen selvom vi var sammen hver dag. men tænker ikke et halvt år uden at have sex er normalt og hun siger grunden til at hun ikke vil kysse er at jeg gerne vil dybe kys / snave men hun kan ikke lide tunge og det respekter jeg. så siger hun har jeg regner med at have sex pga vi kysser.
culpa

culpa

538 indlæg
Det er ikke normalt når man er i din alder kun at have sex hver 4. måned. Til reference er jeg nogenlunde på din alder og har sex flere gange om ugen, som minimum 3 hvis jeg har travlt, men ellers ofte oftere. Du bliver simpelthen nødt til at tale med hende om det, i kan ikke tie problemet ihjel, ellers ender i med at en af jer bliver så frustrerede at der først kommer store problemer i forholdet.
gitte345

gitte345

557 indlæg
Jeg tror simpelthen bare ikke, at hun tænder på dig mere. Og så vil hun gerne beholde dig som tryghed og ven. Hvis man ikke tænder på nogen, så kan man ikke tvinges til det eller opfordres til det. Men du skal selvfølgelig heller ikke være i et forhold med en, der ser dig som en ven, når du har det anderledes. Spørg hende, om hun egentlig ser dig mere som en ven end en kæreste? Jeg har selv prøvet det flere gange, fordi der er sket noget i forholdet, der har såret mig for meget, eller jeg har set en side af min kæreste, som jeg ikke kan respektere.
AnoNym21

AnoNym21

3 indlæg
  • Skrevet
der er svært at sige om hun ikke tænder på mig mere, men jeg ved at jeg er den hun gerne vil bo og have børn med og det ligger hun ikke skjul på, men det er svært med sex livet hun siger også at det er fordi mine venner blander sig for meget i hvor meget man har sex, så det er måske der for hun ikke rigtig har lyst, så vil prøve at give det lidt tid og lade være med at hentyde til nogen sex, Tak tøser det hjalp det en lille smule :)
vitaminwater

vitaminwater

339 indlæg
  • Skrevet
de andre råd er super gode. Og hvis jeg var dig, så ville jeg simpelhen tage en seriøs snak med hende. Jeg ville sige til hende, at du er interesseret i at vide hvad der gør hun ikke har lyst. At du har et behov om sex, og at hun er den du elsker aller mest og har lyst til. Jeg ville ikke kunne leve i et forhold med så lidt sex, og slet ikke hvor man går rundt og nærmest ikke er intime. Jo længere tid du venter med at tage en ordenlig snak, jo mere bliver det et tabu at snakke om det. Jeg håber i finder ud af det.

Mest populære tråde