1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Sex med kollega

Sex med kollega

Lidermissen

Lidermissen

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej alle Jeg står lidt i et dilemma, og kunne godt bruge jeres råd. Sagen er den at jeg har været i seng med en kollega en del gange efterhånden, udover det har vi lavet andre ting . Det startede i sommers hvor jeg startede som studerende, jeg fik med det samme et godt øje til da han er en flot fyr. Vi kom hurtigt godt ud af det med hinanden, og begyndte derfor at snakke om mere private ting såsom hvad vi havde lavet seksuelt, hvad vi godt kunne lide osv. Derefter udviklede det sig hurtigt til vi begyndte at være intime over for hinanden hvor vi tog på hinanden i smug i arbejdstiden og endte ud med andre ting. Vi endte med at gå i seng med hinanden to gange til en fest kort efter det startede. Vi har også været i seng med hinanden i arbejdstiden, til en anden fest, hjemme hos mig osv. Sagen er bare den at han er en del ældre end mig samt han faktisk har en kæreste. Det går ikke godt med ham og kæresten og han får slet ingen ting derhjemme af hende. Jeg har det dårligt over jeg laver de ting med ham når han har en kæreste, men jeg har det også lidt på den måde at han selv må sige fra. Jeg har dog selv prøvet at holde mig fra at gå i seng med ham men uanset hvor meget jeg prøver og lade værd bliver det ved med at ende med at gøre det. Jeg forstår heller ikke hvorfor han selv bliver ved og vil i seng med mig og en del af mig kan ikke lade værd med at tænke om det bare er fordi jeg er yngre han synes det er fedt. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal håndtere dette. Hvad synes i jeg skal gøre?
Bamsefar

Bamsefar

114 indlæg
  • Skrevet
Som mand, i denne situation, så vil jeg starte med at sige en vigtig ting: Du skal ikke tro på at han ikke får noget derhjemme. Det er den helt klassiske replik at fyre af "min kæreste forstår mig ikke". Og helt ærligt, ville du have haft sex med ham hvis han havde sagt "min kæreste er vildt fantastisk, og vi har det vildeste sex sammen flere gange om dagen" ? Sikkert ikke, vel ? Har han lovet dig guld og grønne skove ? sikkert ikke. Dernæst, så skal du ikke skamme dig over at falde for en ældre mand, det er nemt når han har lidt mere erfaring, charme og selvtillid end de unge fyre. Måske repræsenterer han også noget andet for dig, tryghed, faderrollen, eller noget tredie. Det er helt naturligt, Og så er der hele arbejds situationen. Det er også helt normalt at møde sin kæreste på arbejdet, eller i forbindelse med arbejdet. Du skal bare vide at uanset hvor i lander, så vil det være voldsomt problematisk, hvis man arbejder tæt sammen. Og på den lange bane bliver en af jer nødt til at skifte job, eller ihvertfald afdeling, hvis i skal have en fornuftig hverdag. Og hvis kollegaerne hører om det, så bliver en eller jer begge hurtigt stemplet af kollegaernes sladder. Og især på en lille arbejdsplads er det meget problematisk. MEN.... Det lyder jo heller ikke som om det er en hverdag han ønsker. Det lyder som om i bare har et rigtigt godt sexliv sammen, og bortset fra at han har en kæreste, så er det jo dejligt. Jeg tænker at det du skal gøre op med dig selv, er om du er ok med at have sex med en mand der har en kæreste, om du er ok med at det er hende han bygger sin fremtid med, og ikke dig. Du skal måske også tænke på om det er fedt at have din elsker løbende rundt om dig i løbet af din arbejdsdag.

Mest populære tråde