1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Sex under menstruation

Sex under menstruation

Yolo1234

Yolo1234

91 indlæg
  • Skrevet
Hej, Jeg skal være sammen med (og sove hos) min flirt i dag. Jeg havde tanker om sex, men hun har menstruation... Skal jeg drage den konklusion, at der ikke bliver noget sex i aften så?
Nuser

Nuser

8 indlæg
  • Skrevet
Det kommer helt an på begges holdning til det. Nogen piger synes det er vildt ubehageligt at have sex under menstruation, hvor andre slet ikke har noget imod det. Det der skal tages højde for er, at det jo godt kan risikere at svine lidt, hun bløder jo trods alt. Det kan dog "styres" ved at have sex i badet, hvilket kan være ret frækt. Du skal som fyren, være opmærksom på, at hvis det ender med sex, så vil du i bogstavlig forstand få dyppet snablen, dvs, du vil få blod på din penis. Så er det vigtigt, at du er afklaret med det, og ikke pludselig flipper helt ud og synes det er klamt, det er ikke fedt for pigen, slet ikke når du på forhånd var klar over omstændighederne. Men tag en snak med hende om det, i stedet for bare at forvente at hun ikke vil eller at hun vil. Er I så begge med på den, så go for it ;)