1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Skal - skal ikke?

Skal - skal ikke?

tvebakken

tvebakken

0 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
tinepingvin

tinepingvin

1 indlæg
  • Skrevet

Hej

Du virker som om at du nyder den opmærksomhed han giver dig, og nyder at kunne give igen. Der er jo ikke noget bedre end at have nogen at ligge i ske med, men hvis ikke du er haed over heals in love, tror jeg ikke at du elsker ham nok til at det nogensinde kan blive et længervarende forhold.

Jeg skriver fordi jeg er lidt i samme båd som du, 18 år uden kæreste i en lang (meget) periode, og har også mange gange stået i samme situation som du gør nu med en rigtigt sød fyr som man bare ikke elsker nok... selvom man gerne vil.

Jeg tror bare at ud fra dit indlæg at du er forelsket i forelskelsen, og ikke i ham.

Håber at det kan hjælpe med at sætte det hele i perspektiv for dig...

signek

signek

136 indlæg
  • Skrevet

Det er rigtig svært.. Men der er jo heller ingen der siger at han har så meget tid.. Så kan du prøve at sige til ham, at han ska vide at du måske ikk har så meget tid og det ska han være indstillet på, hvis i nu ska være sammen..
Og ellers er det jo godt at næsten alle har en mobil, så i stadig kan skrive sammen, selvom i ikk ses så meget...

1234

1234

58 indlæg
  • Skrevet

Hej, jeg har selv været i samme situation. Jeg var lidt sammen med en fyr på et tidspunkt - han var virkelig sød, pæn, god ved mig osv.. Altså en rigtig ordenlig fyr. Jeg havde ikke haft en kæreste længe og kunne egentlig godt tænke mig en kæreste. Men dengang gik jeg også i gymnasiet og tænkte at jeg ikke havde tid til at have en kæreste. Jeg sås med ham en gang om ugen ca. og det synes han ikke var nok. Senere hen fandt jeg ud af at det var en dårlig undskyldning, for hvis jeg VIRKELIG havde lyst til at se ham, ville jeg godt kunne få tid til det!! Han passede godt til de kriterier, som jeg havde til en kæreste, problemet var bare at jeg var ikke så vild med ham som jeg troede. Da jeg gik på 3. år fandt jeg så min nuværende kæreste og ham kunne jeg sagtens finde tid til 3-4 om ugen - fordi jeg var smask forelsket! Når man er det, prioriterer man lidt anderledes. Jeg håber det kunne hjælpe dig lidt.

tvebakken

tvebakken

0 indlæg
  • Skrevet
Deleted
Moniie

Moniie

5 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Puha, kan godt se at du er lidt i et dilemma..

Jeg ville nok mene at du spilder hans tid lidt! Du virker ikke helt som om, at du er helt interesseret i ham?!

Måske skulle I bare være venner, så kan I altid snakke og skrive sammen, men du behøver ikke ar ha' dårlig samvittighed, når du ikke lige altid har tid!

Tror osse du har ret i, at hvis du havde været interesseret i ham, som en mulig kæreste, så havde du givet ham chancen..

Sådan som du fortæller det, lyder det som om, at du ikke er rigtigt interesseret i ham! Så jeg ville mene at det ville være bedst, hvis I startede med at være venner! Så kan I jo altid se, om det kan bære mere med sig..

Håber du kan bruge det! Og held og lykke med det hele

Mest populære tråde