1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Skal, skal ikke...

Skal, skal ikke...

Nuttemusen

Nuttemusen

37 indlæg
  • Skrevet

Hej majaa

Har læst jeres tråd, og så noget med at han hellere vil se film derhjemme end at gå i biffen.
Så måske det var en muglighed at overraske ham med at købe et par film (måske et par drengrøvs film hvis det er det han er til) og ha guf klar?

Lige en ting til, nej man kan ikke hele tiden forlange at han tager intiativ til det hele. Men husk, i er to i det der forhold, så må i begge to os pleje det.

Knus Amalie

mizzls

mizzls

16 indlæg
  • Skrevet

Hejsa majaa!

Står faktisk og har det på lidt samme måde som dig Har nu været sammen med min kæreste i 17 mdr og han er den dejligste, men problemet er at der er gået lidt for meget rutine i den. Vi bor ikke sammen, men sover sammen hver dag, men er nødvendigvis ikke sammen da vi begge har interesser der ligger om aftenen. Vi laver aldrig rigtig noget sammen efter min mening, andet end at se fjernsyn. Har prøvet at fortælle ham hvordan jeg føler og han lytter til dels efter, men det varer kun nogle dage så er vi tilbage hvor vi startede. Og han siger vi jo ikke altid behøver lavet noget sammen, hvilket også er rigtig. Og sex livet er heller ikke det mest spændende, også rutine agtigt. Har forsøgt at høre om han ikke evt var frisk på noget legetøj af en art, hivlket han ville tænke over.

Synes bare det er så svært, for han er virkelig dejlig og det er virkelig dejligt når vi laver noget sammen.
ihh, ved ikke hvad jeg skal

Kamilla

Kamilla

3 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
majaa

majaa

382 indlæg
  • Skrevet

Hej mizzls
Du skal da være glad for, at det i det mindste holder et par dage.. hos os fortsætter det bare som det plejer, selvom vi har snakket om det :S Men ja, man kan ikke være tilfreds med det på den måde. Men hvornår er det rigtigt at give op? Hvornår har man givet det nok chancer? Det synes jeg er svært at finde ud af...

beetlebum

beetlebum

124 indlæg
  • Skrevet

hey..
Hvis han går hjemme, så har han vel tid til at tage på en lille weekend tur med dig? Hva med at invitere ham en tur til Paris, Rom eller måske bare en tur i et sommerhus... Med lidt forkælelse, spa bad osv... Så har du ham uden computereren, i kan få snakket ordentligt sammen og være rigtig sammen. Overrask ham og bestil uden han ved det, så kan han da ik sige nej.
Håber alt løser sig for di

frk.mig

frk.mig

15 indlæg
  • Skrevet

Jeg tror, du har fundet svaret men ikke tør tage springet.

Jeg er 30 og blev single for 10 md. siden. Siden da var jeg sammen med den samme mand i 8½ år, og vi boede også sammen. Flere gange de sidste år vi var sammen tog jeg mig selv i at tænke er det virkelig ham. Jeg kastede tanken hen og drømmte istedet om bryllup og børn. Men vores forhold gik mere og mere i hårdknude. Jeg følte mig savnet og han kunne ikke give mere kærlighed/opmærksomhed. Det var bare ikke nok for mig.

Jeg forstår ikke, hvis din kæreste går hjemme at han ikke handler ind, så I kan lave mad sammen og nyde det. Så I kan få nogle interesser sammen. Om det er at lægge et puslespil, se en film, gå til sport sammen eller dans, ja det ved jeg ikke. Men det virker på mig som om du heller ikke får den opmærksomhed du ønsker.

Jeg fornemmer i er ved at glide fra hinanden, og bare det at du søger råd herinde siger meget. Når det er sagt, så er det jo dig og dine følelser du skal mærke efter. Har du nogle veninder der hvor du bor eller drejer dit liv sig om ham. Det er vigtigt at du også tænker på dig selv.

Pøj pøj og jeg ønsker dig det bedste

Mest populære tråde