1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Skedeorgasme - hvordan??

Skedeorgasme - hvordan??

Emma3683

Emma3683

6 indlæg
  • Skrevet
Jeg har aldrig nogensinde prøvet at få en skedeorgasme. Jeg synes sex er dejligt, og gør det også så flittigt så flittigt. Men selvom jeg har masser af sjov, så har jeg aldrig nogensinde prøvet at få en skedeorgasme. Og så siger i nok - man skal slappe helt af, være tryg mv., men det er jeg også. Jeg har været sammen med min kæreste i godt og vel 3 år nu, og jeg elsker ham så højt. Jeg stoler hundrede procent på ham, og han kender alle mine sider - også fysisk. Det handler slet ikke om, at jeg ikke kan slappe af når jeg er sammen med ham, for det kan jeg sagtens.. Jeg kender også mig selv rigtig godt, og jeg er meget selvsikker og selvtillidsfuld ift. min krop... Jeg føler at jeg har prøvet alt - og er snart ved at give totalt op... hvad gør jeg? er det normalt?
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

71 indlæg
  • Skrevet
Prøv at undgå at stimulere din klit når i er sammen, hvert fald indtil du er godt tændt. Lad ham fokusere på resten af din krop, resten af dine erogene zoner. Og når han er oppe i dig, evt i missionær, så få ham til at trykke ned på dit underliv. Ikke sikkert det virker det første stykke tid, men det vil komme. Jeg taler af erfaring ;)
5'eren

5'eren

28 indlæg
  • Skrevet
Det tog også mig nogle år før ind det lykkes, det kommer en dag!! Men ja som Jonasfrapuls skriver, få han til at trykke dig blidt lidt over hår grænsen. Få han til at tænde dig helt op før ind i begynder samleje, eventuelt ved massage, kys og berøring. Til du når til det punkt, hvor man nærmest tikker og ber om at han skal gå til næste skridt. Prøv også at få ham til at give dig finger hvor han massere det 'hud' der vender op ad mod maven hvis du forstår, lad ham starte stille og roligt, derefter sætte fast og intensitet op. Det var sådan det lykkes for mig første gang. Krydser finger for det lykkes for dig!
Babs

Babs

1 indlæg
  • Skrevet
Kort sagt; KNIBEØVELSER! Med knibeøvelser og et stramt underliv kan du næsten knibe dig til en dyb skedeorgasme helt uden din mand/kæreste eller anden form for stimulation ❤ Knibeøvelser kan laves alle steder, uden at nogen kan se det og det vil hjælpe dig til en mere intens oplevelse sammen med din partner til stor glæde for jer begge