1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Ven med fordele

Ven med fordele

Blondie197

Blondie197

10 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej, jeg har en ven med fordele, og det handler kun om sex, men på det seneste er jeg begyndt at få følelser for ham, men ved ikke om han har det på samme måde, han virker mere bekymret for mig en han plejer at være, når vi er sammen så virker han anderledes... Ved ikke Hva jeg skal gør? Hjælp
Waxoff

Waxoff

20 indlæg
  • Skrevet
Man siger at det man sender ud får man tit igen, fx hvis en råber af dig, råber du sandsynligvis tilbage. Så måske du har ændret måden og være på uden du ved det og derfor opføre han sig også anderledes 😊 Og her kommer den trælse, få snakket med ham om dine følelser, siger han det er gengældt dejligt, har han det ikke så kan du komme videre til en som vil have et forhold, eller en ny bolleven uden følelser indblandet:)
Blondie197

Blondie197

10 indlæg
  • Skrevet
Jah men jeg er ikke typen der snakker om. Mine følelser og har aldrig rigtigt kunne lide en som sådan 😊 så for at være helt ærlig er jeg lidt bange, er det ikke måder man kan finder ud af det uden at snakker om mine følelser
matilde_em

matilde_em

14 indlæg
  • Skrevet
tror også du skal prøve at snakke med ham. i snakker vel om et eller andet under/efter sex? prøv at overvinde dig selv og se hvad det bringer. du vil garanteret få det en smule bedre - uanset om i har følelser for hinanden eller ej.
Waxoff

Waxoff

20 indlæg
Måske, du kan håbe på at han føler det samme og på et tidspunkt finder modet til at fortælle dig hvad han føler. Der kan selvfølgelig gå rigtig længe, fordi I hygger jeg nu, han får sex, han behøver ikke at tage med hjem til dine forældre, eller sidde til par middage, taler af erfaring, 1 år gik jeg med mine følelser under huden, og endte med at ødelægge det istedet for at snakke om det. Altså der er selvfølgelig også den luskede måde, måden hvor du provokere ham til at sige hans følelser, fordi han er bange for at miste dig til en anden. Men du kan også meget nemt risikere at miste ham i stedet for, fordi han ikke føler du er det værd. Med den luskede måde mener jeg at lyve og snyde ham til at tro at en anden fyr har vist interesse for dig, og har inviteret dig ud og spise, og du selvfølgelig overvejer at sige ja, fordi det virker til at han har sådanne kvaliteter som du leder efter i en fyr som du kunne se dig sammen med, evt smide ind, at han minder lidt om ham. Men igen, synes du at det er en fed måde at starte et forhold på ? Det aller nemmeste ville bare være at sige, HEY jeg kan godt lide dig, hvis det er svært at snakke om, så visk det ind i hans øre lige når han kommer ;)
Blondie197

Blondie197

10 indlæg
  • Skrevet
Tak for hjælpen, jeg prøver :) håber det går

Mest populære tråde