1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. Brystreduktion

Brystreduktion

mufti

mufti

126 indlæg
  • Skrevet
Hej alle, Jeg er en kvinde på 25 somre, som har har siden jeg kan huske, ønsket om at få mindre bryster. Jeg har 164cm høj, og har en 64j skål. jeg dyrker sport, men det er ikke særlig sjovt, når man ikke kan finde specielt gode sportsbh'er, samt har jeg en del spændinger i nakke og skuldre. Jeg skriver derfor til jer, fordi, jeg gerne vil have en brystreduktion, og om der er nogen der har nogle anbefalinger angående det. anbefalinger mht til priser, eller få det gjort privat eller det offentlige. og livet efter en brystreduktion. ' Håber der er nogen der vil hjælpe.
Kvinde18

Kvinde18

28 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Gør det! :) Gør det hvis det er det du vil. Jeg kender 2 veninder der har gjort det, og aldrig har fortrudt! For pænest og bedst resultat så skal du ikke vælge det billigeste. Hvis det skal gørest ordentligt, så koster sådan noget.
Sprinter84

Sprinter84

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg havde en klassekammerat der led med voldsomme smerter. Hun fik det gjort det på Kysthospitalet. Jeg ville ikke anbefale at få det gjort det, det billigste sted, på samme måde, som jeg ikke valgte at få lavet laser operation på mine øjne det billigste sted, jeg kunne finde. Husk, du kan søge om økonomisk dispensation, da det sundhedsrelateret, i form af smerter i ryg, skuldre og nakke.