1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. keratosis pilaris

keratosis pilaris

lovelydream

lovelydream

23 indlæg
  • Skrevet
Hej piger, Jeg har i mange år efterhånden lidt af keratosis pilaris, hvilket jeg er rigtig ked af. Jeg går aldrig i meget kortærmede t-shirts, kjoler eller toppe, da jeg er så flov over mine arme... Det gør helle ikke situationen bedre, at jeg piller i knopperne/presser dem. Jeg ved godt, at man aldrig kan fjerne det helt, men ved at man kan holde det nede, hvilket desværre ikke er lykkedes for mig endnu selvom jeg har prøvet diverse cremer mm. Har i nogle gode råd eller ting der har hjulpet på jer, så modtages de med kyshånd? :-)
Bellis

Bellis

52 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg bruger denne her creme: https://www.webapoteket.dk/helbred/psoriasis/av-ne-akerat-10-bodycream-p-207855 og den har hjulpet mig rigtig meget! Knopperne på højre arm er forsvundet, dem på venstre arm er lidt mere stædige, så nu prøver jeg Pudderdåsernes AHA serum også (bruger cremen om morgenen og serum om aftenen), hvis det ikke virker overvejer jeg at prøve at bruge cremen 2-3 gange dagligt. Men giv cremen et forsøg! Den er ikke så dyr i forhold til hvor længe den holder :) Kan i øvrigt købes på alle apoteker. Men prøv at undgå at pille/presse knopperne når du bruger cremen, den hjalp mig først da jeg stoppede med at pille ved mine arme.