1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. Tandblegning

Tandblegning

Simon1280

Simon1280

1 indlæg
  • Skrevet
Hej! :-) Jeg overvejer stærkt, at få afbleget mine tænder, da jeg virkelig synes de er blevet gullige. Er der nogen herinde der har erfaringer med tandafblegning, hos en tændlæge og eventuelt kan anbefale en? Jeg ville foretrække det var i nærheden af Ringsted, da jeg bor der. - Simone
RunesBlog

RunesBlog

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej Simone Jeg har fået en tandblegning, som jeg er vildt glad for! Mine tænder var som du beskriver dine, lidt gullige i det. Jeg har haft bøjle som yngre og jeg tror misfarvningen skyldes det. Jeg fik en tid hos en til en tandlægeundersøgelse hos et tandcenter i Ballerup. ( http://plus1.dk/ ) Efter min undersøgelse, blev det konkluderet at jeg godt kunne få tandblegning af mine tænder. Jeg er rigtig glad for mit resultat og kan mærke at jeg har en større selvstillid nu. Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål. Mvh. Rune
Sanne Sørensen

Sanne Sørensen

1 indlæg
  • Skrevet
Hej Simone. Jeg kender det godt! Det er super irriterende, fordi man gerne vil have at smilet er i orden, når det er det folk nemt får øje på. Min onkel fortalte forleden, at han var super glad for sit valg om at få sine tænder bleget, men han fortalte også at det blev en ret dyr omgang :( Derfor kom jeg lige til at tænke på sammenligningstjenesten https://matchbanker.dk/ for lån. Hvis du ender med at låne et mindre beløb til din tandblegning, så vil jeg anbefale dig at tage et kig derind, i stedet for at tage det første af det bedste. Man kan hurtigt blive snydt ellers. God tandblegning og så følger jeg også selv med i tråden, for at få inspiration til hvor jeg selv skal have mine tænder bleget :-)
Joonna

Joonna

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg kan også varmt anbefale tandlæge klinikken plus 1 den tætteste er ballerup eller rødovre. Du kan tage regional toget til høje taastrup og tage s-toget til rødovre, det er ikke så langt fra stationen nemlig. Hvis ikke du har en bil selvføgelig :-)
Kryltoppen

Kryltoppen

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej Simone. Der er flere forskellige måder at, få hvidere tænder. Jeg vil anbefale dig, at gøre det hos en tandlæge, da det er den sikreste metode. Jeg kender en tandlæge ringsted, som jeg gerne vil anbefale. Det er rimelige priser og et fantastisk resultat. Håber du kan bruge det til noget :-)