1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. At være barn i 90'erne :)

At være barn i 90'erne :)

Midget

Midget

931 indlæg
  • Skrevet

Faldt lige over to videoer på youtube, med klip fra alle mulige børne- (og lidt voksen) serier, fra 90'erne.
Så tænkte jeg bare at jeg lige ville dele de gode minder med jer..

Kan i huske serierne?
- og er der nogle i synes der mangler?

Fortsat god søndag til jer alle

Midget

Midget

931 indlæg
  • Skrevet

Og den anden video skal i da også have med

Mynthe

Mynthe

457 indlæg
  • Skrevet

Jeg kunne huske alle serierne. Skræmmende - jeg må virkelig have set meget tv som barn!

Hvor jeg dog (stadig) elsker det, som bjørnen i det blå hus gør med hovedet... de må havet været skæve dem der fandt på det.

Midget

Midget

931 indlæg
  • Skrevet

Mynthe sagde:

Jeg kunne huske alle serierne. Skræmmende - jeg må virkelig have set meget tv som barn!

Hvor jeg dog (stadig) elsker det, som bjørnen i det blå hus gør med hovedet... de må havet været skæve dem der fandt på det.

Jeg kunne også huske stort set alle serierne. Det var mest voksen serierne jeg ikke kunne huske..

Jeg elskede virkelig bjørnen i det blå hus
- Alle der laver børne serier må da være lidt skæve haha..

FrøkenT

FrøkenT

3603 indlæg
  • Skrevet

Årh jeg elskede det der 'Thomas og Tim ' eller hvad det nu hed

FrøkenT

FrøkenT

3603 indlæg
  • Skrevet

Nu har jeg ikke lige set begge videoer helt igennem , men jeg husker også det der 'Lågen i bogen'

Niceprice

Niceprice

11 indlæg
  • Skrevet

FrøkenT sagde:

Nu har jeg ikke lige set begge videoer helt igennem , men jeg husker også det der 'Lågen i bogen'

Jeg var pisse bange for ham "trolden" i lågen fra bogen

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Jeg tror jeg så smølferne HVER morgen inden jeg skulle i skole kl.8
Jeg ønskede altid at jeg havde en lille smølfeven

Fie.

Fie.

4360 indlæg
  • Skrevet

Jeg kan huske hvert program! Det var seriøst SÅ godt tv dengang. Hvor jeg dog savner det! Specielt lågen i bogen, bjørnen i det blå hus, og de der 2 damer med hver sin farve hat.

munskin

munskin

3641 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes at Brum mangler!!! Den der lille gule bil der kørte rundt på eventyr - jeg elskede Brum da jeg var lille!!!
Og også ham der manden der laver papir klip og nynner imens, hvor man kun ser hans hænder; kan ikke huske hvad han hedder....

Seneste tråde