1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. At være barn i 90'erne :)

At være barn i 90'erne :)

pinkboho

pinkboho

1154 indlæg
  • Skrevet

HotStuff sagde:

pinkboho sagde:

Ved ikke om det er nævnt, men den med Kurts klamme mave eller hvad det hed. Årh, kan ikke finde nogen af mine veninder der kender det
KENDER I DET?!

Kurts klamme krop

JA! Det var så fedt

ROFLsmacker

ROFLsmacker

848 indlæg
  • Skrevet

Alle Macaulay Culkin filmene, specielt denne: http://www.imdb.com/title/tt0110763/?ref_=nm_flmg_act_11

contrast

contrast

1361 indlæg
  • Skrevet

ROFLsmacker sagde:

Jeg elskede den serie med nogle unger som bor ved et fyrtårn. De skulle igennem diverse forhindringer igennem serien og jeg mener at der var noget med en computeranimeret drage.
Så plejede jeg at se en serie på Fox Kids med nogle nessier som alle var pastelfarvede.
Og Blypperne var altid godt.
Og Snurre Snups søndagsklub

Udover TV, så var noget af det bedste at have idræt i de små klasser hvor man legede med den der "faldskærm" hvor man skulle kaste den op i luften og løbe ind under den

Den her? https://www.youtube.com/watch?v=yAKe0fkDneo

synes det var en skam der var så få afsnit, for det var en af de tegnefilm jeg rigtig godt kunne lide dengang

Og det med faldskærmen... haha nu dukkede der lige et minde op fra børnehaveklassen

• Skrevet

Midget sagde:

Fiee. sagde:

Midget sagde:

Børneserierne nu er bare overhovedet ikke det samme. Savner virkelig at være et barn igen når jeg ser de videoer
- kan også huske der var et program der hed: os, det er bare os.. Og så var der et der hed 7 tror jeg. Det var et eventyr program, hvor man kunne komme ind og være med, og så skulle man vidst rundt om finde nøgler i en labyrint?

Var det ikke orkanens øje?

Hvor sjovt! Jeg sad og tænkte på det igår, og det var da det dét hed. 7! Hahha, kan sagtens huske det!

Er der så nogle der kan huske det der program, hvor det var 2 hold der kæmpede, og i starten blev de sat end i et slags hul med halm i, og så skulle de allesammen skynde sig op, inden skellettet kom og fangede dem?

Ja det program kan jeg også huske, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder

Hejdu

Hejdu

1 indlæg
  • Skrevet
Hvad hedder den børnefilm med en dreng som har en hund, de besøger hans far i himlen og de har en pilot hat på! Kan bare ikke huske den!
Hejdu

Hejdu

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted