1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. Hvad skal I lave i dag? ;-)

Hvad skal I lave i dag? ;-)

solskinsdag

solskinsdag

49 indlæg
  • Skrevet

Hej damer.
Hvad har I af planer for sådan en søndag dag som denne?

Jeg skal personligt bare sidde med lektier, og hygge med kæresten. Jeg synes ikke, der er specielt meget at lave i dag. Øv

missengmark

missengmark

12406 indlæg
  • Skrevet

Jeg skal være på arbejde helt indtil klokken halv fem Så er hele weekenden også gået med det..

Fuglpåpind

Fuglpåpind

2272 indlæg
  • Skrevet

Det lyder da også hyggeligt nok (muligvis foruden lektier )

Jeg skal selv først hente en kanin som jeg får fra en veninde (hendes lillesøster vil ikke passe den længere), så skal jeg ud at ride, og så skal jeg se min svoger spille håndboldkamp Og så står den vist på lektier hos kæresten, øøøøv (øv til lektierne altså )
Rigtig dejlig søndag!

miss_sensitive

miss_sensitive

5644 indlæg
  • Skrevet

Jeg skal rydde op, lave lektier og sidst står den på selvforkælelse

Hobi

Hobi

985 indlæg
  • Skrevet

Rydde op, se film, læse bøger. Slappe ordenligt af for det trænger jeg virkelig til!

hayatii.

hayatii.

4448 indlæg
  • Skrevet

Jeg skal skrive eksamensopgave (yep, allerede fået en ny for ) og så skal jeg være sammen med kæresten

MsFab

MsFab

7444 indlæg
  • Skrevet

Jeg får besøg af et kærestepar her kl. 12, der skal se på lejligheden, da jeg står og skal fremleje den. Ellers kommer dagen til at gå med tøjvask og med at pleje den dejlige hoste, jeg har påtaget mig Mit immunforsvar er total ikke-eksisterende for tiden. Flot!

hayatii.

hayatii.

4448 indlæg
  • Skrevet

MsFabulous sagde:

Mit immunforsvar er total ikke-eksisterende for tiden. Flot!

.

Åh også mig! Jeg er syg, like KONSTANT.

MsFab

MsFab

7444 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hayatii sagde:

MsFabulous sagde:

Mit immunforsvar er total ikke-eksisterende for tiden. Flot!

.

Åh også mig! Jeg er syg, like KONSTANT.

Jeg er stoppet med at tælle, hvor mange gange jeg har været syg de sidste måneder! Pisse irriterende

sgk

sgk

680 indlæg
  • Skrevet

Jeg har masser af planer
Jeg skal lave pilates en times tid, så skal jeg have ordnet mine lektier, jeg skal også igang med min optagelsesprøve til den uddannelse jeg gerne vil ind på, måske få tegnet et par skitser, og så skal jeg være sammen med en sød fyr i aften. Men først skal jeg lige sove en time. Har været i sommerhus med tøserne hele weekenden, så jeg er helt smadret.