1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. Rejse alene?

Rejse alene?

Regin90

Regin90

1 indlæg
  • Skrevet
Halløj :-) Jeg har aldrig været typen, der har rejst så meget. Efter gymnasiet følte jeg bare, at alle tog sabbatår og rejste jorden rundt, men det var slet ikke mig. Det har jeg så lidt fortrudt nu og vil rigtig gerne prøve at rejse alene. Jeg er nu ikke så god til at finde rejser med formål. Jeg er ikke så meget til vandring og togkørsel rundt i landet, men jeg gider heller ikke bare shoppe hele ferien. Har I nogle gode forlag til rejser, man kan tage på alene, hvor man ikke kommer til at kede sig??
Madøret

Madøret

4 indlæg
  • Skrevet
Jeg vil anbefale dig at tage på retreat rejser. Jeg har selv været på retreat rejser med Zen Luxury, og det har været SÅÅ fantastisk. Sidst var jeg på meditationsrejse på Sri Lanka, men det var også lidt dyrt. Men Der tog jeg faktisk af sted alene, og det var det vildeste. De har også et dagligt program med behandlinger, træning mm. Så du har hele tiden noget at lave. Og så er det sundt
Madøret

Madøret

4 indlæg
  • Skrevet
Nu ved jeg ikke, hvad du har råd til, men man kan også tage til Spanien osv.
Bentsen94

Bentsen94

13 indlæg
  • Skrevet
Du kunne også vælge at rejse ud med et rejsebureau, som har mange forskellige frivilligeprojekter at vælge i mellem. På den måde rejser du alene, men ikke helt alene og du har bureauet som sikkerhedsnet.
ppetersen

ppetersen

20 indlæg
  • Skrevet
Uanset hvad du vælger at gøre, så tag afsted. Det er det fedeste :)