1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. Søger bolig! :)

Søger bolig! :)

Foxx0412

Foxx0412

9 indlæg
  • Skrevet
Hej alle! Min mor og jeg står i en rigtig lorte situation. Vi bor i en super lille lejlighed, hvor man ikke må have hund. Derfor er den hos min far, men der kan den ikke være så længe. det er stort problem for os og bortset fra det, vil vi gerne have en anden lejlighed. Jeg ved ikke om dette er et dumt sted at poste et opslag om dette, men ellers, må det jo blive slettet. Jeg søger umiddelbart gode råd til hvad vi kan gøre eller om der er nogen der er interesseret i bytte eller har en lejlighed. Her er vores annonce i hvert fald:Lejlighed til leje søges. Evt.bytte Det er til min mor og jeg. Vi er stille og rolige, er begge ikke rygere og har en lille dværggravhund med os. Derfor er det vigtigt med husdyrtilladelse. :) -København og omegn -3 værelses, eller 2 ( helst seperate) -skal kunne lejes ubegrænset eller minimum 2 år. -Husdyrtilladelse -Leje pr. måned maks 9.000 Skriv gerne for mere information, hvis du kender/har en lejlighed eller for interesse i bytte. Venlig hilsen Paulina og Jeanette
ppetersen

ppetersen

9 indlæg
  • Skrevet
I hvilket område søger I ?
Foxx0412

Foxx0412

9 indlæg
  • Skrevet
København og omegn. Steder lidt længere væk, som for eksempel Ballerup, Smørum, Holte osv er også i orden hvis der er god transport ind til byen, da jeg går på gymnasiet derinde :)
ppetersen

ppetersen

9 indlæg
  • Skrevet
Så kan jeg desværre ikke hjælpe :) Fortsat god boligjagt!
Foxx0412

Foxx0412

9 indlæg
  • Skrevet
helt i orden, tak skal du have!
Pigenlig

Pigenlig

41 indlæg
  • Skrevet
Det er virkeligt ikke et nemt tidspunkt at finde bolig på, har lige været der :-( Held og lykke!
LiseH

LiseH

3 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted