1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. Tilsidesat af veninder

Tilsidesat af veninder

graff99

graff99

4 indlæg
  • Skrevet
Hej. Jeg står i den situation at jeg har 4 gode veninder som jeg normalt har det rigtig godt med. Vi studere sammen og snakker dagligt., men her det sidste halve år er jeg blevet ekskluderet fra mange ting. De holdte fødselsdag uden mig og mødtes uden mig og jeg fandt udelukkende kun ud af det fordi de lagde det ud på deres snapchats. Det er en lille ting, men det gør en smule ondt at det er hver gang og det altid skal være mig der spørger. Jeg har sagt det til dem flere gange og de virker oprigtige når de siger at det ikke er deres intention og de godt kan lide mig, men intet ændre sig. Jeg går rundt og ikke ved hvordan jeg skal være omkring dem når jeg som skrevet ser dem dagligt. Jeg vil høre hvad i havde gjort i en sådan situation? :i
alien005

alien005

14 indlæg
  • Skrevet
Jeg vil personligt sætte mig ned og snakke om det. Synes da det er lidt underligt, at de siger at det ikke er deres intention, når du har bemærket på det sidste halve år, at du bliver udelukket fra fællesskabet. Så tage en snak med dem, ikke over de sociale medier. Håber det kan hjælpe ((: