1. Forum
  2. Debatten
  3. Studie og job
  4. Farmakonom elev, ansøgning??

Farmakonom elev, ansøgning??

• Skrevet

hej
Jeg skal skrive en ansøgning til et apotek, da jeg skal søge om elevplads/praktikplads til farmakonomudd. Men jeg ved ikke helt hvad sådan en ansøgning skal indeholde, vil meget gerne se nogle eksempel på hvad en ansøgning indholder
Håber i kan hjælpe mig

raine

raine

2 indlæg
  • Skrevet

Hej

Jeg har selv været i gang med at søge en elevplads som farmakonom og det er gået rigtig godt, så hvis du har lyst til at se min ansøgning, kan jeg sende den til dig?

mine

mine

1 indlæg
  • Skrevet

Hej.
Kan du sende din ansøgning til mig?

raine

raine

2 indlæg
  • Skrevet

Hej mine, jeg har sendt dig en pm

• Skrevet

raine sagde:

Hej

Jeg har selv været i gang med at søge en elevplads som farmakonom og det er gået rigtig godt, så hvis du har lyst til at se min ansøgning, kan jeg sende den til dig?

Hej Raine
det vil meget gerne og mange tak for svaret

Julieraahauge

Julieraahauge

33 indlæg
  • Skrevet

Jeg har også lige fået en elevplads som farmakonom, så du må også gerne se min ansøgning hvis det er .

• Skrevet

jrl sagde:

Jeg har også lige fået en elevplads som farmakonom, så du må også gerne se min ansøgning hvis det er .

hej jeg har skrevet min ansøgning og sendt den rundt, men fik svar på at de indkalder mig til samtale til marts/april.
held og lykke til dig og mange tak for svaret

Julieraahauge

Julieraahauge

33 indlæg
  • Skrevet

zainabsadiq@live.dk sagde:

jrl sagde:

hej jeg har skrevet min ansøgning og sendt den rundt, men fik svar på at de indkalder mig til samtale til marts/april.
held og lykke til dig og mange tak for svaret

Super, og mange tak . Og held og lykke med dig!

tayba_13

tayba_13

8 indlæg
  • Skrevet

hej piger.. 

jeg skal også til at skrive en ansøgning til farmakonom(ved godt jeg er lidt tidligt på den), og det kunne derfor være skønt med noget inspiation også :) 

også ville jeg gerne høre hvad, i der er under uddannelsen/færdig med den, synes om den, miljømæssigt, fagligt nievau osv? 

håber jeg kan få noget hjælp :) 

Esms

Esms

2 indlæg
Kan du muligvis sende den til mig :) Jeg skal også til læse til farmakonom