1. Forum
  2. Debatten
  3. Studie og job
  4. God kundeservice

God kundeservice

• Skrevet
Hallø de damer. Som projekt på mit studie, er vi en gruppe som skriver om kundeservice. Jeg har derfor et godt spørgsmål, som det kunne være mega lækkert, hvis I ville svare på! Hvad er jeres bedste shoppe-serviceoplevelse? Kh. <3
Zizzy

Zizzy

39 indlæg
  • Skrevet
zizzy her har haft fortrinlige oplevelser med kundeservice. Den mest iøjnfaldende gang, må være dengang JYSK kunne bytte hovedpudebetræk for mig, Betrækket var i den helt forkerte farve, og jeg havde i en svær brandert brækket og- eller skidt på det. De var heldigvis meget forstående, og fandt med det samme et nyt betræk til mig. Det var satme dejligt. Jeg har sjældent ret meget mere end ét betræk ad gangen, da jeg, når jeg er fuld, har en tendens til at brække mig og skide i hovedpudebetræk. så, ja - det var nok den bedste serviceoplevelse. De ka´ bare i JYSK.
LouiseM

LouiseM

9 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Tror i bund og grund at det handler om, at kunne sætte sig i øjenhøjde med kunden. Som kundeservicemedarbejder må du ofte tage nogle "tæsk" for fejl, du ikke selv er skyld i - men her er det vigitigt, at man ikke lader det gå sig på, men derimod kan bruge det til noget fornuftigt og vende situationen. Lad kunden vide, at du føler med kunden og godt kan se det, fra hans side, så plejer det at gå langt nemmere. Jeg har siddet i kundeservice i mange år (primært hos webshops), hvor det kan være et helvede at skulle få skæld-ud konstant. Det er dog vigtigt at huske, at det "bare" er et arbejde.
Dbh
Louise - Spumanti.dk

Mest populære tråde