1. Forum
  2. Debatten
  3. Sundhed
  4. For tynd

For tynd

MissJane

MissJane

77 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej piger.. Som overskriften lyder, så er jeg desværre en utrolig tynd pige, og har i rigtig mange år, døjet med dårlig selvtillid og nærmest angst ved at have bare ben eller t-shirt på.. Jeg er 174 og vejer omkring 60kg... Jeg har med årene taget lidt på, hvilket er rigtig dejligt - men jeg har desværre svært ved at tage på, på mine arme.. Jeg har en høj pige, og har lidt "lange arme"... Så det er helt klart dem, jeg er mest ked af over.. Jeg får rigtig tit at vide, at jeg er tynd, og folk kommer tit med ondsvage kommentare som fx. at jeg bør spise noget mere.. Kan simpelhent ikke forstå, at folk er så uhøflige og kommentere på min krop.. Kunne aldrig finde på at sige til overvægtig pige, at hun bør spise mindre, eller lade vær med at spise kage... -.- Dog er der andre, som er søde, og nævner hvor misundelige de er, på mine lange stænger, og flotte mave.. Nå.. Men det skal siges, at jeg spiser altså KONSTANT! Min appetit er stor, og jeg spiser til tider mere end min kæreste gør. Når vi har spist aftensmad, er jeg sulten igen efter en halv time.. Så det er frusterende, at mit stofskifte, er SÅ højt.. Det skal dog siges, at hele min familie ligger til den slanke side.. Men de har dog taget på, med årene. Jeg er 25, og føler ikke at deres kroppe så ud, som min gør nu, da de var på min alder... Jeg er begyndt at styrketræne, 3 gange om ugen.. Jeg har trænet i snart 3. mdr, og kan bestemt se fremskridt. Mine lår er begyndt at vokse lidt, og mine overarme har også fået 2 fine buler.. Men jeg spiser og spiser, og er stadig bange for, at jeg bare bliver ved med at være tynd, men så trænet? Som sagt, er jeg mest ked af mine tynde arme.. De går "ud i en lang streg" (hvis man ka beskrive det sådan), og når man ser mig bagfra, ser mine albuer helt vildt tynde ud... Det værste ved det hele er, at når jeg er sammen med min kæreste, så har jeg det SÅ godt med min krop, og han mener overhovedet ikke, at jeg er for tynd.. Men så snart jeg er på job, i skole, i byen - så er jeg så bange for at vise min krop frem.. Er der nogle der ude, som har nogle gode ideer, kosttilskud, kostideer, træningsideer eller lign? Så tager jeg gerne imod dem, med kyshånd.. Kram fra Stine..
Girlpower 17

Girlpower 17

4 indlæg
  • Skrevet
Min svigerinde er meget af det du beskriver, om din krop. Jeg ved hun også synes hun er for tynd og at hun gerne vil have min krop. (Jeg er buttet, og er overhovedet ikke trænet, så det hænger bare haha) men min kæreste er også rigtig tynd, spiser konstant, men der sker intet. Gå til din læge, for det kan være du er tyndfed. Hilsen En med et godt råd
Hende

Hende

3 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes bare du skal blive ved med dit gode arbejde med at træne og spise sundt! Udover det skal du lære at elske dig selv! Stop med at følg modeller og perfekte kvinder på sociale medier. For ingen den perfekte og alle er forskellige, du skal bare lære at acceptere og derefter elske dig selv og din krop❤️❤️
MissJane

MissJane

77 indlæg
  • Skrevet
Tak for jeres svar!! :-) Og god weekend!
ItLars

ItLars

17 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret