1. Forum
  2. Debatten
  3. Sundhed
  4. NUMSE

NUMSE

kihm

kihm

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej piger. Søger hurtigt hjælp! Det er sådan at jeg er begyndt at træne helt basic squats her igår, vil gerne have en større og bredere røv. Problemet er, at i forvejen har jeg en bred og stor røv, den er 'jelly' som nogle vil kalde den. Men problemet er at den er blevet mindre og fladere siden igår, mine veninder kan se det,, ville bare have den lidt større, men den valgte at blive mindre. Vil ikke have en lille og fast røv. En der er dygtig og ved hvad jeg skal gøre? Der står bare på nettet om at få en fast, emn vil gerne have den bliver større
contrast

contrast

1478 indlæg
  • Skrevet
Så din bagdel er blevet mindre ved 1 dags squat?
xxmahaloxx

xxmahaloxx

864 indlæg
  • Skrevet
What Contrast said ^ Din booty forsvinder altså ikke med én dags squat. Det kræver måneders hårdt arbejde at se resultater
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
HAHAHAHAHHHAAHHAHAAHAHHHA tuder, er hun alvorlig?😂
kihm

kihm

1 indlæg
Også dete jeg havde sat mig ind i, men man kan virkelig se forskel - i don't get it
kihm

kihm

1 indlæg
2 dage i alt, men har et program hvor jeg skal lave 100 om dagen. Men er det ikke lidt for meget?
kihm

kihm

1 indlæg
ja, jeg er alvorlig
xxmahaloxx

xxmahaloxx

864 indlæg
Mål. Det er det eneste der viser virkeligheden. Er centimetermål rundt om booty én gang om ugen. Kroppen kan ændre sig rigtigt meget fra én dag til en anden, det betyder ikke at det er permanent, blot at der sker ændringer.
kihm

kihm

1 indlæg
Men hvis det går den modsatte vej, skal jeg så bare blive ved? Skal jeg lave de 100 squats hver dag. Har et program der består af bla. foot crossing, beat abs, lunges osv