1. Forum
  2. Debatten
  3. Sundhed
  4. Træningsprogram til markeret muskler OVER HELE ...

Træningsprogram til markeret muskler OVER HELE KROPPEN!

Celestine

Celestine

978 indlæg
  • Skrevet

nervoespige sagde:

Haha nå Celestine, du behøver ikke ligefrem grine af én, bare fordi man tager fejl???

TS, vil råde dig til at spørge en professionel i stedet, eftersom meningerne er forskellige..
Vi kommer alle sammen med flere forskelige påstande - og det er langt fra os alle der har en faktisk viden om det!

Vor herre bevares, jeg skal nok lade være med at lave sjov med dig en anden gang. Troede du havde noget selvironi

Mette_Hansen1988

Mette_Hansen1988

18 indlæg
  • Skrevet

Jeg bruger et styrketræningsprogram til min træning de dage jeg ikke går til crossfit.. Og jeg syntes virkeligt at det har givet resultater!
Skifter lidt imellem 2 split og 3 split træningsprogram fra http://www.styrkeblog.dk/traeningsprogram/ men nogle gange træner jeg også bare lige hvad jeg har lyst til Der skal nemlig trænes lidt tungt hvis du gerne vil markeres!

inthedark1

inthedark1

6668 indlæg
Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

off - topic
Som man skal du havde en fedtprocent på under 10 % og som kvinde under 16 % stykker , for at få sixpack og blive markeret XD . det er jeg ihvertifald rimelig sikker på

seoul

seoul

14 indlæg
  • Skrevet

Du kan selv søge lidt nærmere men jeg anbefaler:

1) Høj intensiv træning (drop luntetempoet hvis du er en løber - spurt!)
2) Vær ikke bange for tung vægtløftning. Du kommer ikke til at ligne en bodybuilder - skal langt mere til og mange mange års dedikation. Kan varmt anbefale kettelbells og squat..
3) Sørg for et godt indtag af proteiner 15-30 minutter efter træning. Er også rigtig godt om morgenen - drop så vidt muligt kulhydraterne (havregryn, brød, pasta osv.)
4) sov ca. 8-9 timer hver nat og drik vand, vand, vand, vand, vand

LovingLife

LovingLife

6 indlæg
  • Skrevet

Det er vist også noget med at du skal overraske din krop? Så lav hellere 4 forskellige øvelser til skulderen end en? Hvis du seriøs omkring det kan du eventuelt downloade det kropsprogram der hedder P90X (søg på youtube og se før/efter-videoerne). Det er fucking hårdt, men det giver resultater - det er et 90 dages program hvor du træner hver dag - det er bygget op så du ikke overbelaster, men når at restituere.

RosesAreRed

RosesAreRed

4278 indlæg
  • Skrevet

LovingLife sagde:

Det er vist også noget med at du skal overraske din krop? Så lav hellere 4 forskellige øvelser til skulderen end en? Hvis du seriøs omkring det kan du eventuelt downloade det kropsprogram der hedder P90X (søg på youtube og se før/efter-videoerne). Det er fucking hårdt, men det giver resultater - det er et 90 dages program hvor du træner hver dag - det er bygget op så du ikke overbelaster, men når at restituere.

Der er ikke noget med at man skal "overraske sin krop". Der er som hovedregel heller ingen grund til at lave 4 forskellige øvelser til skulderen eller nogen andre områder/muskler. Så er det bedre at lave 1 god øvelse til hvert område, og lave den ordentligt og med så meget vægt, at man ikke kan tage flere gentagelser, når man er færdig. Det er meget mere effektivt.

LovingLife

LovingLife

6 indlæg
  • Skrevet

Vi er enige om at man skal træne til failure

nico_baben

nico_baben

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
nico_baben

nico_baben

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg synes også, det kan være svært at finde rundt i alt det her med træningsprogrammer. Jeg ville selv gerne blive lidt markeret og søgte lidt efter inspiration. Jeg faldt over Spis træn sov , hvor jeg fandt et billigt træningsprogram, jeg er blevet glad for.

Mest populære tråde