1. Forum
  2. Debatten
  3. Woman Søger
  4. Til dig der ønsker at udvide dit sociale netvær...

Til dig der ønsker at udvide dit sociale netværk og lære nye mennesker at kende i Odense

betad11

betad11

4 indlæg
  • Skrevet
Hej piger:) 
Jeg er bosat i Odense og har en del dejlige veninder omkring mig, men er kommet til et sted i mit liv, hvor jeg har lyst til at udvide mit netværk og møde nye, søde mennesker. Jeg har egentlig haft tanken i et stykke tid, men har brug for et puf, så tænkte, jeg ville oprette en tråd for folk, som har samme ønsker. SÅ…
Hvis du tilfældigvis har det ligesom mig og gerne vil se om der kunne være kemi og tillid mellem dig og en potentiel ny veninde, så skriv i tråden :) Hvis der er mange, der er interesseret i at lære nye mennesker at kende så kunne vi evt. oprette en begivenhed eller en FB gruppe.
Hilsen B
lalou

lalou

1 indlæg
  • Skrevet
Hej B.! 

Kan se at den tråd, du startede, allerede er nogle måneder gammel, men det kan være, den stadig er aktuel?
Da jeg læste din tekst, tænkte jeg: den kunne jeg nærmest ordret have skrevet selv! Jeg er faktisk medlem af en Facebook gruppe med netop det formål. Den hedder " venskaber på Fyn". Måske du vil være med? Ellers hvis du har lyst til at skrive sammen, kan du maile til mig: lalou@lalou.dk. Nu aner jeg jo ikke, hvor gammel du er eller hvem du præcist søger, men det kan jo være, det er tættere på end du tror :). Vh S.

Mest populære tråde