1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. eksamen og piller

eksamen og piller

Anonymous

Anonymous

148446 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Håber virkelig der er nogen der kan svare mig..

jeg står for at skulle til eksamen og har af den grund været nede og få nogle piller mod eksamens-angst de hedder: Metoprolosuccinat HEXAL. er der nogen der har erfaring med disse??

et andet spørgsmål er at jeg læste i indlægs sedlen at man ikke skulle tage pillerne hvis man havde KOL også kaldet rygerlunger..
jeg ryger selv, men hvordan ved jeg om jeg har rygerlunger, eller har man det automatisk når man ryger??

lægen spurgte ikke ind til det..

majaa

majaa

382 indlæg
  • Skrevet

Når man søger på nettet ser det ud til, at det ikke er sådan at ALLE rygere har rygerlunger. Det ser ud til, at det bare er NOGLE af rygere, der får det. Så du har jo nok ikke rygerlunger, da det så ud til, at der skal være nogle symptomer tilstæde (vistnok hoste og slim mm). Men snak med din læge, hvis du er i tvivl.

Smukke87

Smukke87

1090 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej!

Ik alle rygere får KOL... Hvis man har KOL har man virkelig svært ved at trække vejret og de fleste er nødt til at bruge iltmasker for at kunne trække vejret... Og hvis du havde det ville du allerede havde været ved lægen... Så det ska du ik vær nervøs over for...

Smukke87!

PS: Jeg har haft om KOL på min skole, så derfor ved jeg det.

mahara

mahara

126 indlæg
  • Skrevet

Du ville ikke være i tvivl om, hvis du havde KOL. Jeg er sygeplejestud., så ved det med sikkerhed...
Er ikke umiddelbart bekendt med pillerne...
Man kan tilmelde sig kurser, hvor man får arbejdet med sin eksamensangst. Det har mange gavn af...

Mvh.