1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

1987-male

1987-male

2863 indlæg
  • Skrevet
http://woman.dk/conversations Take care.
yuoi

yuoi

503 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
LadyFox

LadyFox

11848 indlæg
  • Skrevet
Nu er det efterhånden et par år siden jeg spurgte sidst, men bliver det nogensinde muligt at få adgang til sine PB'er igen. En ting er at i Tilsynladende har været ret ligeglade med debatten, og ikke prioriteret at få den til at fungere trods af at den har været skyld i en stor del af jeres trafik. Men altså, i har selv slået jer op igennem mange år som vores "bedste veninde på internettet" og så synes jeg et eller andet sted at det er røvet at fratage jeres brugere deres private samtaler og potentielt stå i vejen for vores kontakt.
Redaktionen

Redaktionen

136 indlæg
Hej LadyFox Tak for din feedback. Det er altid dejligt at få feedback til at blive bedre! :-) Vi har netop testet beskeder fra vores side, og vi kan sagtens skrive nye beskeder og se alle de gamle. Vi ser dem ved at gå ind på beskeder, som du finder, når du holder musen over din egen profil. Det skulle derfor meget gerne virke, så du kan skrive beskeder til andre og til os. Hvis det ikke virker for dig, må du meget gerne uddybe lidt mere, så vi kan undersøge sagen. De bedste hilsner Amalia // Woman.dk
LadyFox

LadyFox

11848 indlæg
  • Skrevet
Blive bedre? Sidst jeg spurgte om præcis samme spørgsmål var i 2017... Nå, men jeg har ikke kunne læse mine siden 2015. Og altså, det er ikke fordi jeg ikke kan regne ud hvordan jeg burde kunne læse mine beskeder det er fordi den siger "Der er sket en fejl Vi arbejder på at løse problemet hutigst muligt. Prøv at genlæse siden. Vi registrerer automatisk fejl som disse, men hvis problemet fortsætter skal du være velkommen til at kontakte os."
Dandelion

Dandelion

98 indlæg
  • Skrevet
Jeg kan sagnets se mine beskeder :)
Redaktionen

Redaktionen

136 indlæg
Hej igen Tak for dit svar. Det lyder mærkeligt, at du ikke kan se dem. Det kan vi se, at andre kan. Vi har derfor kontaktet vores udviklere, da det kan være, at der er en fejl ved din profil. Vi vender tilbage, når vi hører fra dem. Ha' en rigtig dejlig tirsdag :-) Mvh. Amalia // Redaktionen
idealworldwide

idealworldwide

18 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
missbrainy

missbrainy

26 indlæg
Er der altid over et halvt års ventetid før udviklerne giver lyd fra sig?
Aura_Shadowheart

Aura_Shadowheart

2 indlæg
  • Skrevet
Jeg oprettede en profil herinde igen, fordi jeg havde brug for svar på noget. Blev mindet om hvorfor jeg forlod stedet. Man kan ikke skrive tekst med simple linje skift, det hele bliver bare en stor sammenkogt uoverskuelig tekst, som man skal kæmpe for at læse. Det gør det hverken let for mig, eller dem man spørg om hjælp hos. Ville spørger om i gider fixe det, som i nu. Men kan se det er mere reglen end undtagelsen, at noget bliver gjort herinde. Trist. Hvis nogen kan anbefale et bedre forum for kvinder, så lytter jeg gerne på PM.

Seneste tråde

Mest populære tråde