1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Flytte hjem igen?

Flytte hjem igen?

SEE

SEE

4 indlæg
  • Skrevet
Hej alle. Jeg er en ung kvinde på 20 år, der oprindeligt er fra Odense men bor i København. Jeg flyttede til København i Juli måned, fordi jeg altid har drømt om at flytte hertil og jeg havde også lige fået mig en super sød kæreste derovre. Jeg havde fra start af, gjort op med mig selv, at jeg ikke flyttede til København for min kærestes skyld - men for min egen skyld, udelukkende fordi jeg ikke følte at Odense kunne tilbyde noget for mig og jeg følte af efter gymnasietiden mister man hurtigt sine kontakter. Så jeg tog springet. Jeg havde rigtigt svært ved at finde nye bekendtskaber og jeg havde en tendens til at finde tryghed hos min kæreste - og har derfor svært ved at være alene. Dette gjorde, at jeg aldrig prioriterede det seriøst at finde nye veninder. Jeg havde derfor også mange dårlige oplevelser med min daværende arbejdsplads, hvilket endte i en fyring - noget af en mavepuster... For nyligt slog min kæreste og jeg op, hvilket gjort det hele rigtigt uoverskueligt for mig. Jeg har nu mistet min eneste “kendte” støtte i København og føler mig helt alene. Hvilket er skræmmende. Jeg er ked af det, pga. Kærestesorger. Og det eneste jeg har behov for lige nu, er min familie og venner - hvilket giver god mening. Problemet er, at nu står jeg splittet om hvorvidt jeg kan forsætte mit eventyr i København. Jeg ved ikke om jeg vil fortryde at lægge det hele bag mig og flytte hjem til Odense igen, eller være stærk og holde fast i København. Fordi det netop er det jeg altid har drømt om? Jeg har nemlig endelig fundet en arbejdsplads der er noget for mig, og jeg ville være så ked af at skulle stoppe endnu engang. Fordi jeg rent faktisk brænder for det jeg laver, og menneskerne jeg arbejder sammen med er søde. Håber i kan forstå min frustration.

Mest populære tråde