1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Forvirret.

Forvirret.

Justagirlwaiting

Justagirlwaiting

5 indlæg
  • Skrevet
Mig og min kæreste har snart været sammen i 2 år, og der har vi altid delt vores penge, men han har altid haft et størrere behov end mig, vi står nu og har et barn, hans behov er ikke gået ned med tiden, men kun op. Jeg får flere penge udbetalt end ham og har ingen "lommepenge" hvor han måske har 2000kr hver måned og har haft det i lang tid og det er først nu jeg begynder og tænke, gid jeg også havde det. Han er ikke meget for at sige 50/50 pga han ikke ville have flere penge tilbage bagefter. Han siger så vil han ikke spise mad og bruge de penge til at spare op (han vil gerne flytte til et andet land uden mig og baby. For at starte om igen) ved ikke om jeg burde finde mig i det eller sige noget til det? Jeg finder mig i mange ting og har altid gjort det med ham fordi jeg har været forelsket i ham i næsten 4 år. Siden baby blev født har det mere været mig som tager mig af ham (selvom min kæreste er hjemme 80% af tiden.) han får flaske og det er næsten kun mig som gør det og skifter ble og holder ham. Vi har snakket om at gå fra hinanden fordi vi også skændes næsten hver dag. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre, da jeg elsker ham, men også snart har fået nok, men kan bare ikke sige det til ham, fordi jeg er bange for at han vil ende på gaden eller bare tager sine penge og tager til det andet land.. Er så forvirret over det hele😔🤦🏻‍♀️
CykelFyr

CykelFyr

31 indlæg
  • Skrevet
Han siger det jo selv; han vil gerne flytte til et andet land uden dig og barnet. Han føler ikke nogen tilknytning, hverken til dig eller barnet. Så ud med ham.

Den eneste grund til at han er hos dig, er fordi du er forelsket i ham, og det udnytter han, "strækker" forholdet, måske for at få sex, måske for at have et billigt sted at bo, indtil det stopper.
Du behøver ikke tænke på hvordan han skal klare sig, han har højst sandsynligt en plan for hvad han gør når du siger stop.
Ocean

Ocean

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Du fortjener ikke det som han udsætter dig for. Det kan være rigtig svært at give slip på den man elsker, men det er tydeligt, at han ikke giver dig det som du fortjener og han er der ikke for jer. Det er så tarveligt når ens partner uden skam kan snylte op af en, men at de samtidig ikke viser en gram taknemmelighed ved fx at hjælpe til på andre måder eller give ro i hjemmet. Har selv oplevet dette med min ekskæreste, så jeg kan i en vis grad sætte mig i dine sko. Du skal ikke bekymre dig for ham. Han skal nok klare sig selv ligesom han gjorde før han mødte dig. Tænk først og fremmest på dig selv og barnet.