1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Hjælp...!!

Hjælp...!!

Kennet3637

Kennet3637

29 indlæg
  • Skrevet
Jeg har mistet min kærste for 7 uger siden.. jeg savner hende sindsygt har overvejet at skrive til hende at jeg har fundet en anden måske det kunne få hende tilbage måske ikke.. jeg ved ikk hvad jeg skal gøre vi var sammen i 10 år... Hun har ingen ny.. hun siger huk vil have ro men har hun bestemt fået.. kunne jeg skrive det at jegbhar fundet en ny kunne det få hende til at tænke?? Håber på seriøse svar.. og ikke dem med glem hende kom videre. For hun er mit liv kærlighed..
existencia

existencia

454 indlæg
  • Skrevet
Hvis hun er dit livs kærlighed, hvorfor løj du hende så lige op i ansigtet og lånte penge af hendes familie bag hendes ryg? Når hun har bedt om, at du lade hende være, så hjælper det nok ikke lige frem at skrive til hende, så skubber du hende nok bare endnu længere væk. Derudober vil du endda lyve for hende ENDNU en gang - ikke lige frem et sundt grundlag for at opstarte forholdet igen. Mit råd er at lade hende være i fred og arbejde på at komme videre, hvis hun vil dig, så ved hun, hvordan hun får kontakt til dig.
vaniljestang

vaniljestang

387 indlæg
  • Skrevet
Det ville bestemt ikke få mig til at komme tilbage til en eks hvis han sagde han havde fundet en ny. Synes det er et ret barnligt og tarveligt kneb at bruge og bestemt en dårlig taktik, hvis du ville have hende tættere på? - Hun har sagt hun har brug for fred, og selvom du selv synes du har givet hende fred nok, så er hun nok ikke enig eftersom hun ikke giver lyd fra sig. Hvis jeg var dig, ville jeg lade hende være. Hvis du ikke kan det, ville jeg skrive en kort sms "Jeg elsker dig og håber vi kan finde en løsning" eller noget i den stil. Ikke for langt, men kort og godt hvad du føler. Men forvent ikke svar og skriv for guds skyld ikke mere end det, HVIS du absolut vil skrive. Det bedste er at være ærlig og ikke prøve alle mulige barnelege. Hvis hun ikke svare, er der ikke noget at gøre. Du skal ihvertfald ikke bombardere hende eller bebrejde hende at hun ikke svare
Kennet3637

Kennet3637

29 indlæg
  • Skrevet
Tak vaniljestang ja det har jeg prøvet hehe tror jeg har prævet det meste men hun jeg ved hun savner og elsker mig jeg har bare brudt hendes tillid på det groveste og ja.. jeg prøver at få hverdagen til at hænge sammen men det lykkes ikke særlig godt.. jeg ved huk er pigen i mit liv.. er 30 hun er 29 Jeg må jo bare give hende mere tid og lade hende komme til mig . For jeg ved hun savner mig.. og tænker på mig..