1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. HJÆLP!

HJÆLP!

Mimo

Mimo

3 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hejsa...jeg skriver fordi jeg har et stort problem...jeg sveder! Og jeg mener ikk bare lidt men meget. Lige meget hvor koldt det end er så sveder jeg.
Jeg har prøvet ALLE mulige deodoranter, men intet hjælper. Jeg mindes at have læst herinde i debatten om en anden pig emed samme problem, og jeg kan huske at der var to som rådede hende til et fantastisk produkt, som holdt i op til en uge...men kan hverken huske eller finde indlægget
Så jeg håber, at nogle herinde, har nogle tips til go'e produkter mod sved...det er virkelig pinligt at gå rundt med svedpletter under armene hver dag! Hjælp, jeg er virkelig desperat hehe
På forhånd tak for hjælpen!

Druggysleep

Druggysleep

59 indlæg
  • Skrevet

Prøv aluminiunklorid fra apoteket

Mimo

Mimo

3 indlæg
  • Skrevet

kan du navnet paa et produkt? eller kan man bare spóge om aluminiumsklorid?

blondiegirl

blondiegirl

5 indlæg
  • Skrevet

Gå ind på apoteket og spørg dem til råds. De burde kunne give dig en vejledning, som passer til dine behov.
Og give dig de rigtige produkter.
Ellers er der jo også Matas. Men jeg ville nok vælge apoteket som det første!
Du kan jo godt risikere at det ku blive lidt dyrt, men mon ikk det er det værd at betale, når det er sådan et problem. Kender det selv, men det er blevet mindre med årene og så er der noget bestemt tøj jeg slet ikk kan gå i. Så går der 10 min, så lugter jeg og sveder.
Så hvis der er noget du sveder mere i end andet, så ku du jo sørge for ikk at gå med det eller gør det imens du er hjemme.
Men spørg apoteket til råds eller Matas.

Held og lykke

Mimo

Mimo

3 indlæg
  • Skrevet

netop samme problem jeg har....der er masser, jeg bare ikk kan gå i..5 min og så har jeg store svedpletter - vildt irriterende.

Men tak for rådet, det vil jeg prøve