1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Hvor arbejder du?

Hvor arbejder du?

missengmark

missengmark

12406 indlæg
  • Skrevet

Jeg arbejder på hotel i København. Som faglært og fuldtid

sexcatsandcigarettes

sexcatsandcigarettes

349 indlæg
  • Skrevet

ufaglært receptionist på et hotel.
officielt er det deltid og jeg har skåret meget ned på mine timer fordi jeg er startet i skole igen - men før var jeg der mindst ligeså meget som fuldtidsmedarbejderne.

moonpie

moonpie

1631 indlæg
  • Skrevet

Nitara sagde:

Har egen virksomhed som freelance oversætter, startede første maj i år, og det tager omkring 2-3 år at få fuldtid ud af det. Men leder efter et fuldtidsjob som på kontor.

Oversættelsen er mere for at jeg noget der minder om en indkomst, da jeg ikke får offentlig ydelse.

Sender dig lige en PB, stod i samme situation foer jeg fandt mit nuvaerende og startede ogsaa mit eget firma.

laurabs

laurabs

398 indlæg
  • Skrevet

Jeg sidder på kontor hos virksomheden UPS. Der sidder jeg ordner forskellige ting på computeren ikke super motiverende, men timelønnen er høj og det fungerer fint ved siden af studie

Nr.56

Nr.56

980 indlæg
  • Skrevet

Jeg er executive assistant, altså assistent for den øverste ledelse, i en it-virksomhed. Det er et godt job, og også et springbræt til videre karriere indenfor strategi og ledelse. Jeg er uddannet kandidat i marketing og erhvervsøkonomi.

gakkelak

gakkelak

368 indlæg
  • Skrevet

Jeg har et studiejob som opvasker ,...

Shey

Shey

38 indlæg
  • Skrevet

Går på gymnasium og har et fritidsjob som fundraiser

alwaysme

alwaysme

511 indlæg
  • Skrevet

Til hverdag er jeg ufaglært afløser på et plejehjem, og her i sommerferien har jeg været fuldt booket hos dem.
Derudover arbejder jeg også i en svømmehal 1 gang om ugen.
Det er alt sammen ved siden af fuldtids studiet.

mikilama

[slettet bruger]

1090 indlæg
  • Skrevet

Samler flasker og pudser den lokale bænk

*babyrex

*babyrex

1124 indlæg
  • Skrevet

Er på barsel, men før det var jeg fuldtid ufaglært aftenvagt i hjemmeplejen..