1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Jeg skal have en abort

Jeg skal have en abort

olivia90

olivia90

280 indlæg
  • Skrevet
Hej piger Jeg er blevet gravid med fyr jeg knap har kendt en måned. Vi er enige om at jeg skal have foretaget en medicinsk abort, vi snakket om det af flere omgange, og der er bestilt tid. Så beslutningen er taget, og jeg føler på ingen måde jeg er i tvivl. Jeg har alligevel brug for at tale med nogle om det, men jeg har ikke lyst til at dele det med dem jeg kender. Heller ikke mine nærmeste. Hver gang jeg skal til at ringe til min bedste veninde eller min søster fordi jeg har brug for at tale om det, så fortryder jeg inden jeg har taget telefonen op til øret. Jeg ved derfor ikke rigtig hvad jeg skal stille op med mig selv. Ham jeg er gravid med, er rigtig god og sød, men vi kender jo ikke hinanden så godt, så jeg føler ikke rigtig han er en jeg kan tale med om det.
gitte345

gitte345

846 indlæg
  • Skrevet
Hvad er du bange for, når du ringer til dem? De fleste kvinder kan jo godt forstå, at det er virkelig ubehageligt at skulle have en abort. Det kan man jo sagtens sætte sig ind i selvom man ikke har prøvet det. De fleste har prøvet at tro, de var gravide og dermed tænkt på abort, så overvejelserne kender de fleste af os jo. Når du er sikker, gør det det meget lettere. Jeg har altid været frygteligt i tvivl, når jeg har troet, at jeg var gravid. Er du bange for at komme i tvivl?