1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Kørekort

Kørekort

Celina2001

Celina2001

1 indlæg
  • Skrevet
Hej Jeg er startet på kørekort her den 19/03 og skal på vej for første gang her i dag, jeg er så skide angst og nervøs, og jeg har ikke styr på noget af min teori fordi jeg glemmer det når jeg skal ud og køre. Jeg. var på manøvrebane her i fredags og der gik det okay, der er visse ting der kan blive bedre men det kan det jo altid. men jeg fik lov til at øve mig i går ude på en privat vej og der kunne jeg ikke finde ud af kobling eller noget som helst og jeg har det rigtig dårligt ved situationen. min kørelærer var ret hård ved mig da vi var på manøvrebane og det har lidt ændret mit syn på hende fra at hun var sød og sjov til at hun nu virker for hård og skræmmende. Jeg har dog aftalt med min mor at jeg giver det en chance i dag men jeg er virkelig dårlig og er bange for at gøre alt forkert udover det er jeg ikke tryg ved at køre på vej da jeg er usikker på det hele. Hvad gør jeg?
MariM

MariM

18 indlæg
  • Skrevet
Hun vil dig det bedste, hun vil bare gerne have du består og klare det godt for jo bedre beståelse-procent hun har jo bedre for hende. Tror du skal prøve at lade vær med at tage alt, der bliver sagt til dig så tungt. <3
JanOppermann

JanOppermann

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg mener at der ikke skal være elever som føler sig presset fordi en kørelærer taler hårdt til dem. Hvis kørelæreren virkelig ønsker det bedste for dig, så gøres det ikke i en hård tone. På vores køreskole lægger vi stor vægt på at eleverne har det godt og ikke føler sig presset. Derudover har vi en bilsimulator, som vi gratis stiller til rådighed for vores elever. Det er både træning inden manøvrebanen, hvis man er meget nervøs, og træning af de forskellige manøvre som eleverne skal kunne. Parallel parkering, 3-punktsvending, bakning omkring hjørne og baglæns parkering i bås. Du er velkommen til at se mere på skolens side her