1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Min venindes kæreste!!

Min venindes kæreste!!

whatdoido

whatdoido

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej derude! 
Jeg står i den situation at min venindes kæreste for nogle dage siden skrev en besked til mig om at han synes jeg er rigtig sød og godt kan lide mig... Han fortæller mig også, at jeg ikke må misforstå og tro han prøver på noget, da han elsker hans kæreste, men at han bliver glad når han ser mig. Han har spurgt mig om beskeden kan blive imellem os, og jeg er lidt i tvivl.. Ham, hans kæreste (min veninde) og min eks kæreste (han er en meget god ven), er alle rigtig tætte og er tit sammen, så det vil skabe en held del splid imellem os, hvis jeg fortæller hende hvad han har sagt. Han ville blive sur på mig for at sige det.. min veninde ville blive sur på ham og sandsynligvis også på mig... og min eks ville blive super sur på ham også.. Jeg vil ikke sige noget til hende, da han jo egentlig ikke har lagt an på mig som sådan, men jeg har også bare så dårlig samvittighed, da hun allerede er bange for at han har noget for mig. Hun er nemlig meget kontrollerende i forhold til, han ikke må snakke med piger, og bliver i forvejen sur, hvis hun finder ud af ham og jeg har skrevet eller snakket sammen. Kunne aldrig finde på at lave noget med ham, men kan ikke lade være med at have dårlig samvittighed. Det må også have været rigtig svært for ham at indrømme, når han ved vi er så tætte.. Ved bare ikke helt hvad jeg skal gøre, da de står og lige har købt en lejlighed sammen. Det ville skabe så mange problemer for alle hvis jeg delte det med hende, men har det super dårligt over ikke at sige noget, og han er bare sådan en fin og sød fyr! Det at han stoler nok på mig til at ture sige det betyder også rigtig meget for mig og vil ikke være én han ikke føler han ikke kan sige noget til. WHAT DO I DO??
jane9595

jane9595

12 indlæg
  • Skrevet

Hej! 

Jeg synes at du skal fortælle ham at selv om du synes det er hyggeligt at han bliver glad af at se dig så er det ubehageligt at skulle holde en sådan besked "mellem os". Hvis der virkelig ikke ligger noget bag, så kan det heller ikke skade at han selv fortæller sin kæreste at han synes om hendes veninde - selvfølgelig med de samme ord som han brugte til dig; at han elsker hende og absolut ikke ville prøve noget med dig. Det er faktisk helt OK at synes om ens partners venner, det viser jo kun at man kan lide den samme slags mennesker som partneren. 

Hellene

Hellene

5 indlæg
  • Skrevet
Hvis jeg var dig, så ville jeg fortælle det med det samme og være loyal overfor din veninde. Du kan også starte med at gå til ham og fortælle ham at han selv skal sige det, ellers vil du gøre det