1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. PMS....

PMS....

Quinoa-3bbf5aca85

Quinoa-3bbf5aca85

1 indlæg
  • Skrevet
Er der andre derude, der oplever, at de under PMS ændrer deres udsyn, om man vil? Jeg oplever at sige og mene ting, jeg ikke mener til hverdag. Og så bliver jeg ( under PMS ) fuldstændig forvirret over, hvem jeg er... Jeg er 34 og kan konstatere, at det bliver værre med årene. Og den mand, der har valgt at være ved min side igennem de sidste mange år ( jeg har ikke altid været nem, jeg har været et dumt svin rent ud sagt ) han kan næsten ikke holde til det mere, lader det til. Hvad fanden foregår der........
Quinoa-3bbf5aca85

Quinoa-3bbf5aca85

1 indlæg
  • Skrevet
En tilføjelse Tak for dine indlæg. Oplever du at du eller dine klienter for den sags skyld, når de har pms, siger ting, de ikke mener? Lad mig forsøge at uddybe: når jeg har pms, så kan jeg blive helt forvirret over, hvad jeg synes / hvad min holdning er, og så kan jeg holde to modsatrettede tanker på een gang: Jeg kan lide den, nej det kan jeg ikke. Jo, altså den er lidt pæn men også lidt grim Jeg kan ikke tage en beslutning! Og det er tit sådan nogle fuldstændig absurd latterlige ting, jeg gør det i. Hvad er det for noget.......