1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Av mit hjerte

Av mit hjerte

Cirkusklovn

Cirkusklovn

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg troede aldrig jeg ville blive typen den lavede et opslag i sådanne et forum. Men det er jeg så nu. I lidt over et år var jeg sammen med x - han fik mig på rette spor med uddannelse, søvn og var rigtig god ved mig i starten - på trods af løgne. Ja, jeg skulle allerede have set de røde flag dengang - men jeg synes han var helt fantastisk. Hans temperament blev værre og værre - han truede med at tæske mig gul og blå hvis han ikke måtte få koden til min telefon, han skubbede mig ned i sofaen, gik truende op i mit ansigt og savede mig ned med slemme ord. Sådan var jeg slet ikke - jeg lukkede mig ind og sagde ingenting - og det gjorde ham bare endnu mere frustreret. Vi er gået fra hinanden en del gang - hver gang har jeg tigget ham til at komme tilbage (vi boede sammen i min lejlighed), og så kom han - men det var mig der skulle gøre det hele godt igen. Jeg stolede på ingen måde på ham - da der var slet en masse ting i forholdet (ikke utroskab). Så skulle han til julefrokost, og jeg havde den værste fornemmelse i maven. Han ignorerede mig i flere timer og sov hos hans mor. Jeg kunne slet ikke sove af gråd - og gik på hans computer, som var på facebook (ja, kæmpe tillidsbrud, men min mavefornemmelse var så dårlig). hvor jeg kunne se, han havde skrevet til en kvindelig kollega han havde fuldt hjem - at det var svært for ham ikke at kysse hende og at hun var helt fantastisk. Av. Men jeg slog det hen. Et par dage efter var vi begge til eksamen - jeg fik 12 og blev super glad og skrev det glædeligt til ham - igen ignorerede han mig og lagde istedet et billede på Snapchat af, at han var ude at drikke øl. Jeg blev mega ked af det, og tog hjem til en veninde og drak vin. Jeg gik ikke på Snapchat, da han tjekker mit snapkort, og jeg var simpelthen så sur på ham. Jeg kommer så hjem - hvor vi ender i et kæmpe skænderi. Han siger han ikke ville svare mig, fordi jeg klarede det så godt - og hans eksamen gik mega dårligt. Jeg er rigtig fuld - og vi bliver ved med at skændtes. Til sidst spytter han mig i ansigtet og giver mig gentagne gange lussinger. Jeg bryder fuldstændig sammen og ringer til min mor og hendes mand, imens x er igang med at pakke sine ting. X kører så væk, og jeg føler mig helt tom - laver ikke andet end at græde. Jeg elskede ham jo helt vildt - og jeg endte med (igen, igen, igen) at prøve at få ham tilbage. Vi sås et par gange - og han forsikrede mig for han ikke var sammen med andre - han var helt kold overfor mig, ingen søde ord eller andet - for igen var det mig der ville - så jeg skulle kæmpe. Han droppede mig så igen. Jeg fandt så ud af igennem en fællesbekendt, at han var sammen med en, imens vi stadig sås. Jeg blev fuldstændig knust. Det er 3 uger siden vi gik fra hinanden og vi så hinanden sidst i mandags. Jeg ved han sov hos en anden pige i nat. Jeg har aldrig været så langt nede før - alle de grimme ord han sagde og skrev igennem alt det her - og alligevel sidder jeg tilbage og er helt ødelagt. Hvordan rejser man sig op igen efter sådan en omgang? Jeg laver ikke andet end at være trist. Har ingen appetit og ligger bare i min seng.
Mandens

Mandens

4 indlæg
  • Skrevet
Håber du er kommer over det værste nu. Jeg er sikker på at du også inderst inden ved at han ikke er den rigtige til dig - du skal bare videre - uden ham og volden som højstsandsynligt vil blive værre da det er blevet accepteret del af jeres forhold. Du skal finde en som forguder dig og støtter og udfordrer dig så du bliver din bedste udgave af dig selv. Hyggesørge og op på hesten igen.
anders.jl

anders.jl

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Fy for den lede, han er satme en idiot for at sige det RIGTIG mildt. Man kan desværre ikke styre hvem ens hjerte vælger at give sin kærlighed til.. desværre! Hvordan resjer man sig efter det.. det er et ufatteligt godt spørgsmål, som der ikke er noget konkret svar til, ville ønske jeg kunne give dig et. Det eneste jeg ved, er klicheen "Tid healer alle sår" er sand, selvom den tid kan gå utrolig langsomt... Ellers, så omgiv dig med mennesker der vil dig dit bedste, som er der for dig og kan give dig en skulder at græde ud ved. Du kommer til at få det bedre lide meget hvad, husk det! Her til sidst, vil jeg bare ønske dig fucking tillykke med det 12 tal (undskyld mit baneord!) det sgu flot opnået! =) Du ønskes det bedste herfra. - AJL

Mest populære tråde