1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Canesten

Canesten

Erna

Erna

109 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej

Ved ikke lige hvor tråden passer hen, men her kommer den.
Jeg tog en canesten stikpille i går aftes da jeg gik i seng - hvornår er jeg så 'svampefri'? (Kunne ikke lige finde på andet ) og er det med sikkerhed at pillen har hjulpet?
Og hvornår må jeg evt ha' sex igen?
Ved I det?
Håber I vil hjælpe, er så træt af at ha problemer dernede

striber

striber

1836 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Kan du ikke læse det på den seddel, som fulgte med ?

Loudie

Loudie

2153 indlæg
  • Skrevet

Du skal smøre med cremen i 7-10 dage, når symptomerne holder op skal du smøre + 3 dage. Regner med du har fået combipakningen?
Jeg synes ikke stikpillen hjælper, så sidst ringede jeg til vagtlægen og fik en stikpille brentan på 1200 mg. 2,5 døgn efter var jeg symptomfri. (OH HVILKEN LYKKE)

Erna

Erna

109 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

oicoc sagde:

Kan du ikke læse det på den seddel, som fulgte med ?

Det står der ikke desværre.
Stikpillen er en 1 dags behandling.
Men det kunne være der var nogle der havde prøvet den.

Anonymous

Anonymous

148446 indlæg
  • Skrevet

Der er bare ikke noget værre end stanken af svampefisse

Så nederen en lugt

Erna

Erna

109 indlæg
  • Skrevet

Loudie sagde:

Du skal smøre med cremen i 7-10 dage, når symptomerne holder op skal du smøre + 3 dage. Regner med du har fået combipakningen?
Jeg synes ikke stikpillen hjælper, så sidst ringede jeg til vagtlægen og fik en stikpille brentan på 1200 mg. 2,5 døgn efter var jeg symptomfri. (OH HVILKEN LYKKE)

Jeg har fået pakken med 1 pille på 500 mg - så den er jo stærkt nok.
Men hvis jeg stadig har gener, må jeg vel tage til lægen.
Jeg kan snart kalde lægen mit andet hjem, så ville lige høre jer først
(Er lidt bange for de ikke tager mig SÅ seriøst mere - længere historie.)
Så nu ville jeg høre jer

Hønen

Hønen

2287 indlæg
  • Skrevet

Man kan også få en pille kur som dræber svamp hvis canesten ikke har haft effekt... den skal dog på recept hos lægen.. husker ikke navnet på pillen. Men har været ude i at skulle have den de sidste gange da canesten ikke kunne udrydde det.

Erna

Erna

109 indlæg
  • Skrevet

Hønen sagde:

Man kan også få en pille kur som dræber svamp hvis canesten ikke har haft effekt... den skal dog på recept hos lægen.. husker ikke navnet på pillen. Men har været ude i at skulle have den de sidste gange da canesten ikke kunne udrydde det.

Nå?! Okay, håber min pille har virker så! - hvilket det også føles som om, nu er pillen bare blevet opløst og kommer så småt ud .. Lidt ulækkert alligevel

Men tak for jeres svar!

MissChamp

MissChamp

565 indlæg
  • Skrevet

Det skulle gerne virke hurtigt - men jeg har kun prøvet hvor man også skulle smøre sig med creme

Anonymous

Anonymous

148446 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Man kan også bare huske og lade være med at pule alle og enhver, så stinker fissen ikke så slemt.