1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Er bange for jeg har fucket op.. Hvad gør jeg? ...

Er bange for jeg har fucket op.. Hvad gør jeg? Han har brug for tid?

Sayling

Sayling

9 indlæg
  • Skrevet
Har i de seneste uger mødt den mest fantastiske fyr. Allerede fra dag ét, føles det som om det bare skulle være os. Og har opført os som kærester helt fra starten af. Tredje dag vi var sammen sov han er, og Han rejste til Korea direkte fra mig af om eftermiddagen, efter han havde sovet her. og . hvor han så var lige ved at aflyse sin tur til Korea som han skulle på, men det endte så med at han tog afsted alligevel. Samme dag, skrev han at han havde fået følelser for mig, og savnede mig.. han skrev endda også at han hade haft den bedste dag med i flere år den dag, sammen med migOg da han kom hjem fra Korea og landede i Billund kørte han direkte hjem til mig efter 12 timers flyvetur. og det skal siges vi bor 4o min fra hinanden. Mens han var på turen, snakkede vi flere gange i telefon i et pr timer, hvor han sagde han savnede mig og sådan... Så IGÅR blev vi uvenner.. og kan godt se at jeg har fucket lidt op.. Der er en dude som skriver i ny og næ om hvordan det går, og så har jeg fortalt ham om min fyr. Lad os kalde ham K.. Jeg har så slettet samtalen fordi jeg ikke rigtig gider skrive med ham.. han skrev så mens k så det… han spurgte ind til hvornår k tog hjem. K gik så ind i beskederne og undrede sig over, at jeg havde slettet samtalen, og så blive hn sådan lidt… kan da også godt forstå ham men slettede den jo bare fordi at jeg ikke rigtig gad skrive med ham… så gik i i bad også ændrede k bare fuldstændigt statement og blev pist over det… og nu vil han “have en pause” eller “hjem og tænke” og pludselig vil han ikke noget seriøst og “vi bor jo også en hel time væk fra hinanden” og alle mulige undskyldninger. Også forklarede jeg ham at jeg aldrig ville gøre noget mod ham der sårede ham også var han sådan “jeg kan jo ikke være jealous vi er jo ikke i et forhold” og blev virkelig ked af det… også sagde han noget med om jeg ikke havde sagt jeg så os som et forhold og at det så vr underligt jeg havde skrevet med ham der og det… og så spurgte jeg om han havde set os som noget seriøst inden han så beskeden også var han sådan at det havde han… også typisk som det vr skulle han jo hjem sådan en halv time efter vi begyndte at snakke om det.. også sagde jeg om han ikke kunne blive 5 min længere, fordi at jeg ikke ville have vi skulle væreuvenner…. Også sagde han “ det bliver vi uanset hvad” også sagde han “vi ses” også sagde jeg “gør vi” også var han sådan “ja at det tænkte han” også spurgte jeg om han var sur på mig og om han kunne tilgive mig også sagde han “ja han var lidt sur men han godt måtte have lov til at være pigesur”. Også kyssede han mig på kinden og gik,... Han skulle selvfølgelig hjem næsten lige efter, så vi fik ikke talt ordenligt ud om det.. Jeg skrev så med det samme da han var gået en besked til ham: "Hey, jeg har det virkelig dårligt med at du skulle smutte på den måde, og er virkelig ked af, at du reagerede sådan. Kan godt se, at det jeg gjorde er forkert, og det ville også være gået mig på. Jeg har virkelig ikke noget at skjule. Jeg var ikke klar over, at det ville gå dig på, og vil bare sige at jeg kunne aldrig finde på at gøre noget som jeg ved får dig til tvivle på mig. Håber bare at du vil stole på mig. Det lyder så crazy, at indrømme at jeg er blevet glad for dig, på så kort tid. Jeg har det så dårligt med at du reagerede sådan. Nu lyder jeg som en der er crazy inlove, jeg vil bare gerne have du skal vide at jeg er ked af det men godt kan forstå at du blev pist" Hvortil han så svarede "Har bare brug for lige at tænke lidt, ked af at du har så dårligt over det. Kan jo stadig godt li dig." også svarede jeg Du må få alt den tid du har brug for. Jeg har så ondt i maven over at det, og jeg kan sagtens forstå at du er sur på mig. Undskyld - og det mener jeg virkelig. Jeg kan også godt lide dig, det håber jeg at du ved. Ville aldrig såre dig" også har vi ikke haft kontakt siden... HAr det så dårligt me det hele.. Han må da tydeligvis have følelser for mig, siden han reagere sådan.. men er så bange for nervøs for han får lyst til at skrive med en anden eller noget.. Ved ikke hvad jeg skal gøre..