1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Er hun interesseret?

Er hun interesseret?

labradoren

labradoren

10 indlæg
  • Skrevet
Hey allesammen 

Jeg var på date med den sødeste pige, og jeg håber virkelig meget på at det kan udvikle sig til flere dates. Hun er klog, charmerende, sød og sjov. 
Vi var på date forleden dag, og drak øl indtil vi blev smidt ud, da stedet lukkede. Inden vi sagde farvel forslog hun om vi ikke skulle ses igen når hun kommer hjem fra jylland (Hun skal være i jylland i ca. 1 måned) og da jeg mærkede stemningen var god, valgte jeg at kysse hende og hun kyssede så tilbage. 

Vi har skrevet lidt sammen, og det var hende som skrev først igår aftes, men samtalen døde hurtigt da hun ikke spurgte mig om noget som helst bortset fra den første besked hun sendte. Hun svarede på min sidste besked i morges, men igen uden at give noget igen. Meget lukket besked. 

Jeg er sgu lidt i tvivl om hun er interesseret og jeg er så bange for at 1 måned er for længe. Skal jeg blive ved med at skrive til hende, eller hvad skal jeg? Er hun interesseret? 
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
Bare gør det du har lyst til. Der er ikke nogen rigtig vej her. Har du lyst, skriv, har du ikke lyst, skriv ikke. Jeg ved godt at der er skrevet tonsvis af materiale derude til os fyre hvordan vi går fra a til b, både seriøst og useriøst, men det er som om at jeg føler, at alt det teori er outdated nu. Det du konkurrerer med er alle de andre sindsyge inputs hun får fra SOME nu, og så er det næsten lige meget hvad du gør, så er hun drevet af maksimal ufordsigelighed, ergo, skriv hvis du har lyst og bare skriv stille og roligt, og skriv ikke hvis du ikke har lyst.