1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Flirt

Flirt

Wuffii

Wuffii

71 indlæg
  • Skrevet
Jeg er ked af det. Jeg har mødt en mand som jeg er/var enormt tiltrukket af og vi har flirtet og været i seng sammen i en brandert. 
Vi har været sammen hos ham i en hel uges tid hvor vi så tv, lavede mad, trænede sammen osv. små kys hist og pist og holde i hånd/om hinanden. Han har dog sldrig lagt op til sex i den uge jeg var der. Hvilket jeg synes er meget mærkeligt. 

Han er en mand som går meget op i sundhed og krop og har sagt jeg havde en flot krop.. så hvorfor lagde han ikke op til sex? Hvorfor ville han være sammen med mig i en hel uge hvis han ikke føler noget ? 

Hans baggrund er at han har været gift de sidste 10 år og hans eks kone flyttede ud i januar i år. Min mavefornemmelse siger mig at han følelsesmæssigt ikke er klar til noget seriøst. At han er forvirret. De er ikke blevet skilt endnu hvilket jeg også synes er mærkeligt. 

Han skrev igår at han godt kunne lide at være sammen/sove med mig men at han ikke vidste om det var som veninde eller kæreste. Jeg har aldrig mødt en mand som jeg har “boet” hos i en uge uden sex. 
Han er en mand med regler og går i seng kl 22 hver dag for at sove hvilket er vigtigtfor ham som han gav udtryk for, da han står op kl 6 hverdag 😳 
Fik fornemmelsen af at han stadig levede i hans gamle ægteskab. Bare med mig.. 

Jeg tænker at lade ham helt være og lade ham finde sig selv og sine følelser.. 
hvad tænker i om dette ?  

Han er 36, familiefar og jeg er 32 uden børn.
Emma Butterfly

Emma Butterfly

39 indlæg
  • Skrevet
Tænker også du skal give ham plads og rum og ikke mindst passe på dig selv så du ikke ender med at blive en erstatning for hans tidligere kone.
Jeg tænker også at han virker som om han vil have dig som veninde siden han er i tvivl om du skal være kæreste eller veninde og intet sex er altså et dårligt tegn.
synes du skal lade ham tage initiativ og se om det blir som veninde og ellers kom videre.
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Hvilket jeg synes er meget mærkeligt."
Hvorfor er det mærkeligt? :D I har jo haft sex og nu vil du have at det skal ske igen og igen? Og nej, lad nu være med at kigge indad nu og sige "det er mig der er noget galt med", at det var noget lortesex, jeg er ikke tiltrækkende nok og alt det der. Det er du. Og jeg kan skrive det igen og igen og igen, for du vil stadig kigge indad. Men det er du. Du er den perfekte kvinde. MEN - han er videre. Sex var fedt, relationen med dig den uge var fantastisk, men han er videre. Jeg sad med en ven på en cafe for et par dage siden. Vi sad der i 3 timer. Ved siden af os sad 2 piger. Hvad tror du de snakkede om? Relationer. 95% af tiden snakkede de relationer. I går op i det. Det gør vi ikke. Og ja, sorry sorry sorry culpa, contr og alle jer andre herinde, det er generaliserende, men helt ærligt, jeg er nødt til at skrive det som det er, vi går ikke op det så meget som i gør. Der er ikke noget galt med dig, men han går bare ikke op i det der med om i skal have sex igen, stege pandekager over bål sammen eller spise jordbær på sengen mens flødeskummet ikke kan tørres af hans fine kinder bagefter. He couldnt care less. Gå ind i jeres nærmeste kiosk, køb en af de der julia bøger eller de der 
maya banks bøger eller mine egne bøger for den sags skyld hvor vi skriver præcist som i vil have det, men i den virkelige verden: ligesom mange af jer tænker på relationer, tænker han på træning, penge, computere, bold og hende der går forbi på gaden. Når manden bilder dig ind at han skal gå i seng 22 så har han reelt andre planer som du desværre ikke er en del af. Så: han har dig sikkert som veninde, men hvis du vil have mere, så må du enten acceptere det eller gå fra ham. Og sorry, at det lyder som om at jeg er en arrogant skid der skriver meget hårdt, jeg er et helt andet menneske, det tager bare ½ dag at skrive dette her på den rigtige måde så det er mere blødt og spiseligt, så håber at det er ok at jeg har smækket det op sådan uden filter ^^ :) Men ja, lad ham være, virk semi ligeglad med ham så kommer han selv og når han kommer giv ham noget ego massage (du har ret/hvor er du god/fedt, hvordan gjorde du det?) alt det mænd gerne vil høre og så hopper han i igen og vil have mere af det, men så trækker du dig lidt igen ala du har travt så skal han ud og kæmpe for dig igen, vinde dig, erobre dig og sådan kan du holde ham på kort snor hele livet, hvis du kan ramme denne der sunde ballance mellem at du er der/ikke er der når han har brug for dig til at føle sig som den mand han gerne vil føle sig som :)