1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Forelsket i kollega

Forelsket i kollega

Misstique

Misstique

1 indlæg
  • Skrevet

Hej alle
jeg har en kæmpe crush på en kollega som er 15 år ældre end mig. Han er overlæge og jeg er sygeplejerske. 

han flirter med mig og prøver at få øjenkontakt med mig på arbejde. Han er single, ung af sind og en frisk mand i en alder af 55. 

Få dage efter jeg fornemmede han har et godt øje til mig sender han en ven anmodning på Facebook. Det er tre dage siden. Det skal siges jeg ik i tvivl om han synes om mig, tro mig det ik bar et gæt.

men han skriver ikke, jeg er ved at blive sindssyg. Ville nærmest ønske han ikke havde addet mig. For nu tænker jeg hele tiden på ham. Jeg tør ikke selv starte med at skrive til ham. Han er ikke typen der adder alle på fb. Han er kun med fælles venner med 15 andre på mit job og vi er 85.

mine venner siger til mig det er me too tider og at jeg skal give det tid. Og lade ham arbejde for det. Han er nu gået på ferie fra job så ser ham ikke de næste par uger. Jeg ved ikke om han ikke skriver til mig fordi han ik er interesseret eller fordi han ik er sikker på mig endnu til at tage initiativ. Når man er kollegaer skal det vel gøres med omtanke . og det er vel stadig lidt tabu med 15 års alders forskel. Og især på en arbejdsplads. 

Føler ikke jeg har tålmodighed til at se tingene an da jeg tænker på ham så meget. Men vil heller ik starte samtalen, arghhhh . 

hvad synes i om det hele ? 

culpa

culpa

689 indlæg
  • Skrevet
Generelt synes jeg at man skal holde sig helt fra at date nogen som man arbejder sammen med, med mindre man er villig til at skifte job. Man ved aldrig hvordan det ender, og for professionalismen skyld burde man holde arbejdet separat fra sit privatliv. 
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret