1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Forelsket og forvirret

Forelsket og forvirret

YDB

YDB

2 indlæg
  • Skrevet
Hej alle Jeg har i et godt stykke tid været single, og har derfor været en del af Tinder-gamet, og man kan vel sige, at jeg stadig er det, da jeg ikke er i forhold endnu. Sagen er den, at jeg har mødt en super dejlig fyr. Han er virkelig det, jeg drømmer om. Vi har ikke snakket i så lang tid..... bevares, men der er bare noget specielt over ham, som jeg ikke har oplevet før. Vi har mødt hinanden en gang, hvor vi også sov sammen, og vi har fortsat skrevet med hinanden siden. Jeg tænker på ham hele tiden, og har virkelig bare lyst til at være sammen med ham hele tiden. Jeg har sagt til ham, at jeg håber på, at det her kan udvikle sig over tid, og at jeg synes han er sindssygt sød, dejlig osv. Jeg har spurgt, hvordan han kan se det her bære henad, fordi jeg ikke bare vil udnyttes og være tidsfordriv, indtil der dukker noget bedre op. Han har sagt at det er meget tidligt at sige endnu. Det giver jeg ham selvfølgelig ret i, men vil bare gerne vide om han har en fornemmelse af det. Jeg skrev det med tidsfordriv efter, og det har han ikke svaret på. Tidligere har han skrevet til mig, at han ville lukke Tinder, fordi han havde fundet det, han søgte. Jeg har efterfølgende, fordi jeg kiggede på hans billeder, set at hans km afstand er blevet anderledes, altså er han stadig på Tinder. Et par dage efter, vi havde mødtes, skrev han til mig, at han ikke ville binde sig fast på noget, men han ville gerne se, hvad det her kunne udvikle sig til. Jeg føler mig virkelig dum. Vi har jo ikke snakket længe, og jeg har allerede følelser for ham. Jeg aner ikke, hvad han vil, men han kunne jo bare slette mig, så han ikke skulle skrive med mig. Nu har jeg skrevet alt der der til ham, som virker så desperat, og har virkelig bare lyst til at skrive til ham, at jeg bare var helt fra den, for jeg vil virkelig gerne bare tage det roligt. Men hvis jeg skriver til ham nu, efter han ikke har svaret på det sidste, virker jeg bare endnu mere dum........... Arrrrrrgh! Jeg er så forvirret lige nu! Hvad skal jeg gøre? Har tænkt på, om jeg bare skal lade ham være, til han skriver til mig. Lægge ham lidt på is. Skrive til ham i aften, at jeg var helt fra den tidligere i dag, da jeg skrev. Han ved jo egentlig godt, hvad jeg vil med ham. Så er det vel hans tur til at vise mig, hvad han vil?
Alibalibi

Alibalibi

63 indlæg
  • Skrevet
Puha min erfaring er, at det er svært at "redde den" efter at have udbasuneret sine følelser så tidligt til en i forvejen modvillig mand. Jeg synes ikke, at du skal skrive, at du ikke mente det eller var helt fra den tidligere. Jeg har tit gjort det og så virker man bare mere desperat og omskiftelig. Ville forsøge slet ikke at skrive til ham før han har skrevet til dig og så se hvordan samtalen udvikler sig. Hvis han stadig skriver til dig og du har en fornemmelse af, at du gerne vil noget seriøst med ham, er det nu du skal stoppe med at gå i seng med ham.
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg forstår intet af dit indlæg :D Du har mødt en fyr. Så langt så godt :D Så sov du med ham første gang i mødtes, i knaldede eller ikke knaldede, det er lige meget. Fedt for ham at han fik hvad han ville så hurtigt :D Så siger du at i har skrevet sammen siden, fair nok. Og at du savner ham. Helt ok. Men så skriver du til ham, at du håber på, at det her skal udvikle sig over tid? Hvad er det der skal udvikle sig? :D :D Du møder en fyr, han synes at du ser godt ud/lækker, han vil gerne ligge ved siden af dig i sengen og få et ego boost af at han har fået dig. "fuck maaand hun ser så gooodt ud og hun ligger i min seng lige nu". Sådan et kick varer et par dage hvor det i sig selv er nok og han har ikke brug for mere. På dag 3 tager han på arbejde, er sammen med venner, spiller fodbold, alt det drenge gør og slapper af og nyder sin sejr, at han har fået dig. Han smider dig et par sms'er hist og her, for det er ikke pænt at svare sent, det har vi lært, jeg har selv brændt nallerne mange gange på at svare sent, for så får man hurtigt "nåh så gad du ikke tale mere hva" wtf. Vi var sammen for 2 dage siden. Lad mig nu gå på arbejde, passe min træning, drikke øl med vennerne og lade telefonen blive i jakken. Men den går ikke, det har vi lært, fisk mobilen frem, sorry bro, jeg skal lige svare til hende her, hun er lidt stædig. Nå, men han skriver lidt sammen med dig. Og så er det her jeg fatter nada: du bebrejder ham for at du skulle være tidsfordriv samt afkræver svar på hvad i skal sammen fremover og samtidig er du ved at skrive at det du skrev var for meget... Øh? :D :D Lige nu er han ved at udskifte sin i7 processor med en i9 processor, hans ven er kommet på besøg men han siger, at det ikke kan lade sig gøre, men nu er skaden jo ligesom sket og i9 processoren sidder i dvs de skal ind og rode i bios... og imens dukker dig en sms op fra dig... "udnytter du mig?" WHAT?! Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men hans tanker er slet slet slet ikke der. Prøv at søge på google efter hvor mange forums der er for mænd hvor de snakker relationer. Der er stort set ingen. Prøv så at søge på hvor mange forummer der er hvor kvinder snakker relationer. Der er millioner på millioner. Dvs: Dette FYLDER for jer, det lyder nok totalt abnormt og absurd at sige det, men det fylder altså ikke nær så meget hos os, hele denne her kommunikationsprocess mellem mand og kvinde, samt hvad han føler omkring dig. Hans tanker er bare slet ikke der. Så du kan ikke tvinge ham til at sige hvad han føler, når han bare ikke har "tvunget" sig til at mærke sine følelser. Det lyder nok som totalt sort snak for dig, men det svarer lidt til at afpresse dig til at fortælle mig lige nu hvad du føler omkring at Juve tog mesterskabet i går selvom deres forspring egentlig var ret lille. Lige nu ligner du et spørgsmålstegn? Hvad? Hvad har det af relevans til tråden her? Det er ikke der dine følelser og tanker er overhovedet og jeg skal jo ikke tvinge dig til at prøve at finde ud af hvad du føler omkring Juventuses mesterskab selvom jeg personligt mener at hele verden føler noget omkring netop den begivnhed i går. Men du gør ikke, hvorfor ikke? Kan du se hvor irrelevant dette er for dig? Det samme med ham. Ja, i har haft en fed aften/nat sammen. Ja, han kan sikkert godt lide dig, men giv ham nu luft. Om 2 dage der er Juventuses mesterskab lagt på hylden, han har sat i7 processoren tilbage igen og kommer i tanke om, at, hm, måske skal man værdsætte det man har generelt, det ka godt være jeg ikke aner hvad jeg føler for hende, men hun er god nok, lad os finde på noget fedt at lave sammen... (Det er der han er, du kan ikke fremtvinge følelser hos ham, vi har også følelser naturligvis, men det er på en anden måde, du skal meget dybt ned og grave for at fiske dem op, de sidder ikke sådan lige på overfladen, hvis du vil vide hvad han mener om dig, skal du først have ham over på "følelsesmoden" - dvs. han skal snakke med dig om noget han har stærke følelser til, så bliver det lettere for ham bagefter at kunne mærke hvad han føler om dig også, dvs: "aha, jeg elskede virkelig den gang jeg byggede min egen bil helt selv, meget stærke følelser" --> aha, jamen, de følelser har jeg også nu, når jeg sidder sammen med hende... hun er bare såå smuk, så sød, så dejlig... utroligt at jeg ikke har lagt mærke til de følelser før... Se, nu begynder han at snakke om det der er relevant for DIG. Men kan du se hvor lang vejen er hertil? Den er lige så lang, hvis jeg skulle få dig til at sige noget om i9 processorerer nu eller Juves mesterskab som jeg mener du BARE må da have en masse følelser til... Heldigvis er det ikke min opgave at få dig til at føle noget om Juves mesterskab, men hvis jeg virkelig skulle få dig til at føle noget omkring det, så ville jeg fiske efter "hvordan føler du, at du bliver anderkendt for den du er som person" --> "kan du se så at hele Juventuses hold føler sig lige så meget anderkendt nu som du følte det den gang?" Se nu mærker du reelt hvad du føler for Juventus, jeg har lige fået dig til at føle... det samme skal du gøre med ham... ind og fiske hvad han har stærke følelser omkring og så skal han nok sige hvad han mener om dig så du kan se om du skal forsætte med ham... men lige nu, der kan han bare ikke svare, fordi han slet slet ikke ser relevansen i at mærke efter... Så groft sagt siger jeg følgende: "Han ser ikke følelser som noget relevant og som noget der skal mærkes efter". Og DERFOR ved han ikke hvad han skal svare på dit spørgsmål. Håber du fik en lille ide om hvordan du evt kan komme videre :) Han ved ikke nødvendigvis selv hvad han føler for dig, det at knalde eller ligge i seng sammen hele natten har intet med dybe følelser at gøre for et andet menneske. Situatioinen fungerer bare som en ego forstærker for ham, dvs. testosteronen hamrerer derudaf og siger til ham selv "du er god nok, du kan få alt i denne verden". Der er langt herfra til at flytte fokus over på kærlighed/oprigtige følelser som du ønsker han skal grave efter og fortælle dig dem. Giv ham spaden så han kan grave som minumum hvis du virkelig vil have ham til at fiske nede i sjælens godt gemte følelsesocean :)
Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Han lyder ikke,som en der er klar til et forhold det kan jo,have sine grunde lader til han beskytter sig selv ligenu pas på du ikke skræmmer ham væk giv ham den kolde skulder,og afvent situationen
Ella-bff5297530

Ella-bff5297530

32 indlæg
  • Skrevet
DATING TIME! ja, han vil date nu!<3 og så vælger han <3