1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Forvirret, hjælp?

Forvirret, hjælp?

Detbaremig

Detbaremig

152 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
(Y)
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
1) 10 år ældre. Det vil sige, du er 25, han er 35. Jeg er 32. Jeg har snakket med tonsvis af piger i 20'erne. Kun ved een ku jeg bare mærke, wooow en personlighed. Resten var jeg på en eller anden måde seksuelt tiltrukket af, men da jeg vidste at sex uden personlig tiltrækning ikke ville give mig noget som helst, var jeg tøvende både til at forsætte forholdet men også hvis det skulle stoppe. "Man kan da ikke lade sådan en gå" og "man kan da ikke lade sådan en blive" problematik. Jeg stiller ikke ligefrem det mest perfekte image op af mig selv nu, især på et kvindeforum, hvor jeg nok burde tænke lidt over det - men jeg vil hellere være ærlig - de venner og bekendte jeg har på 35, når de snakker med en pige 25, så er det altså ikke fordi "åh hun siger så mange spændende ting om i7 processorer som jeg ikke en gang vidste". Det er ganske simpelt fordi dem på vores egen alder har villa, volvo og vovse i hovedet, mens i formår at nyde livet. Derfor er vi tiltrukket af jer. Det samme med ham, han bruser derudaf, snakker højt, viser sin maskulinitet og du er den pæne pige han er tiltrukket af fordi du ikke brokker dig over alt som dem på vores egen alder gør fordi nu er disse 30+ kvinder kommet i den alder hvor de skal fortælle hele verden, hvad der er op og ned, ink os, og det haaaader mænd. Dybe samtaler, ja tak, men "du skal ikke fortælle mig hvad der er op og ned". Så hellere en stille pige, der kan sige "ja, ok, det vidste jeg ikke" mens vi siger det værste pis fordi vi vil flashe intellegensen for jer og kan slippe af sted med det. Men der mangler stadig noget på lang sigt. Man kan ikke få begge dele. Du skal både være den pæne pige der ikke siger noget men samtidig siger noget han tænker over, uden at han føler sig irettesat. Hvordan gør man lige det. Og når den seksulle tiltrækning falder hen, så mærker han, at han har brug for en på 30+ der lige vrider hans hjerne lidt en gang imellem. Derfor er han hot an cold. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han er seksuelt tiltrukket af dig, samt godt kan lide dig, men der mangler stadig den der 30+ hjernevrider i dig og så svarer han ikke på beskeder, fordi hvis i absolut skulle skrive sammen, så skulle det ikke være "jeg savner også dig" beskeder i 20+ stilen men "prøv at tjekke det link her står at kina fra i morgen flytter alt produktion til indien wow" og så tænker man over hinandens svar, fordi man tænker så dybt over a, b, og c. Ergo, hvis i ikke har det, så er det bare ikke at svare og så vente til at i mødes fysisk hvor han kan få dig der hvor du er bedst max nydelse af livet og din opblomstring på alle planer. Derfor et par undskyldninger ala tlf død, fordi det er ikke over sms i skal køre forholdet, han gider ikke "savner også dig <3" beskeder. Der var en gang en pige på 25+ der en gang skrev til mig "kan du godt lide at putte? :)" Jeg fik seriøst et chock. Men det er måske et meget normalt spørgsmål, jeg ku bare mærke lige med det samme, ok, vi skal ikke skrive sms'er sammen, det her, det kører helt af sporet. Denne samtale har ingen relevans og de emner hun bringer op. Vil hun putte så sig det dog face to face når vi mødes næste gang, men nåh nej, så ryger hele dette intimitet og "lære hinanden at kende hygge hygge noget". Ergo, nej, han vil bare ikke skrive sammen med mindre det er når i skal mødes. Og når du så tolker det til: "han vil mig ikke" og skriver "det her gider jeg ikke mere" så bliver han vred på at du ikke bare kan spørge helt normalt hvornår vi skal mødes i stedet men spiller det klassiske kvindekort "jeg føler at... jeg bliver ikke hørt... jeg synes at... jeg tror at vi har brug for at snakke om..." nej nej nej nej. Altså jeg læser med her, for at se, hvordan i skriver, sådan så jeg selv kan skrive sådan til piger, og snakke "jeres sprog" og netop skrive "jeg føler at du har meget om ørene lige nu, er det rigtigt?" - men du er jo ikke en mand der skriver til en pige og har brug for at lære hvordan du viser dine følelser, du er en pige, der skriver til en mand, så for dig, der er det omvendt, du skal hen og være iskold og bare gå direkte til handling, så væk med "jeg føler at jeg bare ikke vil det her mere.." og ind med "hej, hvornår ses vi?" - men fordi du skrev det andet, er i nu ude i at han har skrevet "ok, du har kort lunde, og du skriver farvel endda, wow, men fint... vil du skyde med skarpt, så skyder jeg også med skarpt, det er det sms er til for, korte samtaler - så nu skyder jeg med skarpt også, du siger farvel, fair nok, farveller, der er faktisk så meget jeg ikke gider med dig fordi du ikke kan være med på det..." Så i den sætning, tager han faktisk fat på at der er meget i ikke gider, oversat, i ikke kan, pga aldersforskellen. Du gider ikke/kan ikke køre på motorcykel med ham, fordi du synes ikke at det er fedt fx. Så han kritiserer faktisk det i gør sammen i forholdet. Og igen igen, håber du læser mig rigtigt, han kan godt lide dig, men han mangler dybte i det i gør sammen i forholdet. Vil du forsøge at redde den, så drop den der med at i skal snakke om det, give det en chance mere eller noget i den stil, bare gå lige til sagen, inviterer ham til noget han synes er spændende, og så med overskud som vi mænd gør hvor der er ingen følelser involveret overhovedet, gør det en mand aldrig må gøre til jer, være totalt iskold og så bare gå til det praktiske: "forresten, ved du om det er muligt at komme ind og se agf - bif pga corona". Giv ham en lille chockeffekt. Vis overskud og ufølsomhed. Her viser du at du er en voksen kvinde og smider hurtigt alle disse lillepigefølelsesfniderfnader væk og bare er klar igen til at leve livet - agf vs bif er et godt bud - agf kan overhale fck i tabellen i mange mange år hvis de vinder så hele byen vil være på den anden ende, enhver "normal" mand har interesse for den kamp :)) Så bare skriv "jeg overvejer at tage ind og se den fordi alle snakker om den men aner ikke om man kan få billetter" - så bør han bidde på krogen og sige "skal nok købe dem, vidste ikke at du gad agf, men ok, vi tager af sted" - og snak så ikke forhold, bare nyd hinanden og kampen. Forhold kan du snakke om en anden dag :)
Ella-bff5297530

Ella-bff5297530

32 indlæg
  • Skrevet
Kærlighed kender ik til aldre