1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Gammel Flamme

Gammel Flamme

genevieve

genevieve

21 indlæg
  • Skrevet
Hej - Håber i vil svare på mit dilemma. 

For 4/5 år siden havde jeg en flirt med en fyr, som jeg rigtig godt kunne lide dengang. Han var i min vennekreds, hvilket gjorde jeg tit så ham. Dengang gik det ikke, fordi han lige var kommet ud af et forhold, men det var ikke fordi der var værdiforskelle eller noget voldsomt der ikke fungerede. I de efterfølgende år var han stadigvæk i min omgangkreds, og jeg har været i seng med ham et par gange uden lyst til mere end det ( og det er længe siden ). 

For nylig blev alle de gamle venner tvunget til at genoprette kontakten efter en tragisk hændelse. Et par uger før det tragiske skete, havde jeg skrevet til ham og vist min nyopståede interesse, hvilket resulterede i at vi aftalte at drikke en øl, men da det hele gik i stå grundet tragedien stoppede det ligesom der. 

Nu har jeg så set ham nogle gange i forbindelse med events der har kredset om hændelsen. Vi har ikke talt særlig meget sammen, men heller ikke undgået hinanden. Problemet er, at jeg kan mærke at jeg gerne vil mere nu. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gøre det. Og kan man overhovedet gå tilbage til at prøve helt forfra, når man har været der én gang, og ydermere, bare har haft sex for sjov et par gange siden den gamle flirt? 

1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
Kan ikke se problemet. Du springer bare ud i det :) "Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gøre det." Gør det man plejer at gøre, inviterer ham ud til noget i begge holder af, er det coronafriekoncerter så tag dem, er det isspisning på den lokale italianske, så gør det, er det skydebane så er det det - og om det vil køre, det ved hverken mig, dig, eller ham. I kan kun finde ud af det ved at prøve, og hvad du har at miste? 0. Det værste der kan ske, er at vennerne siger, "nå, er i ikke sammen mere? Nej, det er vi ikke. Hvorfor ikke? Vi havde bare ikke kemi alligevel." Punktum, liv livet og tænk ikke så meget hvordan du skal gøre det og om du skal gøre det, bare gør det! :)
genevieve

genevieve

21 indlæg
tak, det giver rigtig god mening. Du har ret! tak :D 
jane9595

jane9595

12 indlæg
  • Skrevet

Nu er jeg nysgærrig på hvad du gjorde. Fik du ham med på date? :-) 

Normalt ville jeg måske foreslå at du kunne ringe til en clairvoyant, for eksempel på synskonline, for at fiske efter mere information, men nu er jeg (for en gangs skyld) helt enig med 1987-male - Du springer bare ud i det.