1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hvad skal der ske?

Hvad skal der ske?

hvadskalderske

hvadskalderske

3 indlæg
  • Skrevet

Hej. jeg skriver i gennem denne profil, så jeg ikke kan kendes. 

Jeg er i mellem 20-30 år gammel. er gift. har 2 børn. har været sammen med konen snart 9 år. Vi har det godt sammen, jeg kan ikke klage jeg er en lykkelig mand på det punkt. Hun gør alt for mig, og har altid gjort det. hun bakker mig op om alt, og er der 200% for mig. Vi er gode for hinaden og kan ikke leve uden. vi er gode til at løse ting alle ting sammen og er særligt uvenner. vi mødtes tit på midten og vi har stort set samme smag for alt og samme indterrasser. vi er virklig ens på rigtig mange punkter. 

Men sagen er at, grunden jeg jeg skriver og håber på råd, er. at jeg er sygemeldt på ubestemt tid og efter jeg er begyndt på medicin, er der kommet mange følerse i spil. har haft mange tanker om nogle kedlige ting. men får den rigtligt hjælp fra læger m.m.....

Men det er dette her som jeg skriver nu der flyder rigtigt meget lige for tiden......og så det som om jeg måske er lidt i tivivl om jeg er ved at være vokset fra min kone? ved ikke om problemet er, at hun har en veninde(sofie) som nu er en fælles veninde siger hun.  Sofie er forresten single. vi alle kan pisse godt sammen.

Jeg er begyndt og gerne ville se hende mere og mere, ville også gerne skrive med sofie i privat. jeg tror måske jeg er ved at have fælser for sofie, da jeg er begyndt at have sofie mere i tankerne end min egen kone. kigger hele tiden på min telefon om hun evt har skrevet eller noget. i håb om at få noget tid sammen med sofie. mens jeg stadig tænker på min kone...  for altså sofie gør mig virkelig varm indeni, men det gør min kone også... og det er også endt i i at jeg virklig gerne ville lavet noget "forbudt" med hende. altså hun køre rundt i mit hoved nonstop... og jeg ville så gerne firte med hende, men jeg ved ikke helt hvordan hun har det i forhold til mig. og evt hvordan jeg kan finde ud af det??     jeg gerne ha en trekant med min kone og sofie. 

skal je fortælle dem begge hvordan jeg har det med det hele? eller skal jeg lade det være hemmeligt og håbe på jeg kan få lavet noget med sofie? bag ryggen på min kone? var nemligt tæt på noget sidste gang. men stoppede mig selv...  altså jeg er begyndt og være fysiks tæt på sofie, og hvergang har jeg chancen for at "tage" hende på låret så prøver jeg, eller "nysser" hende lidt her og der. er begyndt og lave små drilleri hvor jeg fysik røre hende, men gør det hun når min kone ikke er i nærheden, er det at firte? 

Håber det kan forståes. og i kan give et råd eller to.

Jeg er endt helt det ud i. at jeg ikke ved hvad der skal ske?

Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
Forestil dig den omvendte situation:

Du har en bedste ven din kone hemmeligt fantaserer om,når hun får mulighed for,at være alene med ham krammer,og rører hun ham,så snart du er uden for synsvidde
hun drømmer om en trekant sammen med dig,og ham
ville du svare ja tak?