1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hvad skal jeg skrive til ham?

Hvad skal jeg skrive til ham?

Thea1211

Thea1211

1 indlæg
  • Skrevet
Sagen er den at jeg har skrevet med en fyr over Snapchat  og vi har mødtes på 2 dates, hvor den anden var i går. Det gik godt, intet kys, men masser af kontakt. 
Han fortalte mig han er utrolig dårlig til at svare på snap,hvilket også passer da der ofte går lang tid mellem hans svar og han sagde at jeg eventuelt kunne skrive til ham over messenger, men hvad skriver jeg til ham? Jeg har jo skrevet med ham over Snapchat så aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen med ham over messenger.
Supernova1

Supernova1

514 indlæg
  • Skrevet
Synes det et red flag at der går så lang tid mellem hans svar, synes heller ikke rigtig det giver mening i mit øre det med Messenger, snapchat er jo noget af det hurtigste og det alle bruger, kan ikke forestille mig at det bliver bedre hvis du skriver til ham over messenger, synes det lyder som en undskyldning han bar lige hurtigt fandt på hvis du spurgte indtil hans svar tid, ellers havde han da selv skrevet til dig nu. Men jeg synes du skal vente lidt og se om han ikk selv skriver til dig efter jeres date igår da jeg synes det mere mandens arbejde at kontakte en pige først efter de første par dates, og hvis han slet ikke giver lyd fra sig idag så er den gal😐 men hvis du absolut vil skrive til ham over messenger kan du bar skrive "Hvasåå"
Thea1211

Thea1211

1 indlæg
Deleted
contrast

contrast

1864 indlæg
  • Skrevet
Enig med Supernova. Det med at være dårlig til at skrive er tit bare en forklædning for at han ikke er interesseret nok. Nu er det også kun 2 dates selvfølgelig, så der kan jo opstå interesse med tiden. Men det lyder ikke til at han er interesseret som det er nu.
1987-male

1987-male

3216 indlæg
  • Skrevet
Uenig her. Jeg ville kigge 1% på hvordan han skriver og hvor ofte han skriver og kigge 99% hvordan han er når i mødes. Viser han interesse der, så er han interesseret. Og grunden til at han siger hvad med messenger er da fordi at snap er et helvede at bruge. Den gemmer ikke ens beskeder og man husker nada af hvad man har skrevet. FB Messenger er også meget mere pc venligt samtidig med at den husker ens beskeder. Jeg tjekker min messenger en gang om dagen om aftenen og skriver een besked, så der er også masser af piger der har red flagget mig og direkte sagt til mig "jeg har et stort behov for kontakt men det har du åbenbart ikke". "Og derfor kan vi ikke blive ved med det her" groft sagt. Men hallo, tjek hvornår dette indlæg er skrevet på, 02.30 på en hverdag, det er det eneste tidspunkt jeg har logget på her på woman og det eneste tidspunkt jeg har været på fb messenger også, resten af dagen er gået med fysiske møder med mennesker og andre ting i hverdagen der stort set har været fri for mobilbrug. Der er altså nogen af os der lever sådan, når jeg snakker med mine venner - også dem der er single, skriver de altså heller ikke frem og tilbage med piger på snap eller hvad det nu er piger bruger. Der går hele tiden beskeder ind på deres messenger, også dem der er langt yngre end mig, men det er da når vi skal til at hjem fra mac klokken lort om aftenen eller hvad vi nu laver de siger, "nå, jeg skal vist også lige ha svaret til hende her". Og han fik beskeden kl 09.00 om morgenen. Problemet er at i kan ikke få begge dele. Når man mødes med jer midt på dagen og drikker kaffe forventer i at man ikke er på sin mobil, at man faktisk snakker med jer. Men når man så ikke drikker kaffe med jer midt på dagen, forventer i at snakken skal køre over snap. Ehm... Der er jo en grund til at man ikke skriver, det er jo fordi man sidder med nogle andre der, ligesom man sad med jer. Men nej... i siger "ja, ja, ja, det er frygteligt at folk er på mobilen hele tiden". Det skal bare være netop jer man skal svare til :D :D :D Altså, når man er sammen med jer, skal man ikke være klistret til sin mobil. Men når man ikke er sammen med jer og er sammen med andre, skal man være klistret til sin mobil og skrive til netop jer, de der 10-20 beskeder om dagen fordi det er snap og det går hurtigt :D :D Ja tak, men det skal netop IKKE gå hurtigt. Hvorfor er det at jeg har ingen som ingen problemer med mine drengevenner i forhold til det her, alle respekterer een besked om dagen og relationerne kører. Men når det er piger, så siger i alle det samme, kontakt, kontakt, kontakt, ellers red flag, han er ikke interesseret. Halooo, jeg er netop interesseret. Kig på kvaliteten til mødet. Kig ikke på kvantiteten i beskederne. Men nu kommer the happy end, ud af 10 piger så er der altid 1 der kan tåle så lidt kommunikation selvom hun haaader det. Og det er den pige der er den perfekte partner for os når jeg hører min omgangskreds. Helvede for jer, men perfekt for os. Man er sammen med jer når man er sammen med jer og så han man masser tid til ens egne ting når man ikke er sammen med jer. Men i behøver ikke at forklare, hvad i føler, når han ikke skriver. Kender det ud og ind nu efter så mange har forklaret det til mig herinde. Var jeg pige, havde jeg også gået efter den fyr der skrev ofte, fordi det havde jeg som pige behov for. Så det er alt efter hvem man er. Den perfekte fyr for pigen er en der kommunikerer ofte. Den perfekte pige for en fyr er en der kommunikerer minimalt og kun bruger telefonen til at finde ud af hvornår man skal mødes. Det havde været en fantastisk verden hvis begge køn havde samme behov, men det har vi altså ikke. En fisk kan ikke leve på land, hun har brug for vand omkring sig hele tiden for at kunne være i "relationen". En fugl kan ikke leve i vand, han har brug for højde for at kunne være i relationen, men hvilken fisk gider at svæve på hans ryg? :D Fisken vil gerne ned i vandet. Så her er dilemmaet. Igen, var jeg fisken havde jeg bundet et lille anker om fuglens fødder sådan så fuglen kunne svømme på vandet men ikke ku lette. Men nu er jeg nu en gang en fugl, så jeg flyver med de fisk der gider at flyve rundt med mig, men er i siiindsyge, de er frustrerede men men men, hvad skal jeg gøre, hvor længe kan en fugl være under vandet inden den SKAL op igen for at få luft, prøv det på jer selv, hop ned i badekaret piger og se hvorlænge i kan holde vejret under vand - that's how we feel :) Så lang historie kort: Håber du skriver til ham og atter mødes med ham og læg nu mærke til hvor meget han vil dig når i mødes :)
Supernova1

Supernova1

514 indlæg
Jamen male, det kan godt være at du har det sådan, at du er "interesseret" selvom du kun svarer en pige én gang om dagen, men det jo ikke realistisk for størstedelen det du skriver😂 og det skal også lige siges INGEN pige kan holde en fyr ud der kun svarer 1-2 gange om dagen. Og grunden til det ikke er realistisk, grunden til vi piger siger han ikke er interesseret så er det fordi han i 99% af tilfældene rigtigt ikke er interesset. Hvis en fyr virkelig vil en så viser han det også gennem handlinger, og det gøre han så ved blandt andet at kontakte os, skrive til os, ringe os op osv, og ikke kun skrive til os når han skal spørge om at mødes, så er det da klart han bliver afvist fordi vi gider da heller ikk underholde drenge der lige keder sig lidt. Jeg er enig i at når man sidder på date med det modsatte køn så skal man tage mobilen op så minimalt som muligt, men helt ærligt der sker ikk noget ved at man lige tager den op et par gange og bruger to sek på at svare en besked, og grunden til jeg siger det ikke er realistisk det du skriver er fordi hele denne her generation alle de yngre har mobilen på sig 24/7, det kan godt være der er nogen der ikke er på sin mobil hele tiden, men de fleste har altså altid mobilen på sig og får notifikationer med det samme når en person skriver, og ja kan godt være man har tralvt med andre ting i hverdagen så som f.eks skole, arbejde, eller at man er sammen med venner/veninder så man ikke lige kan svare med det samme og det også helt fint, vi forventer jo heller ikk han skal svare os hvert minut, men bare lige så det kan tolereres, og en svartid på flere timer på hver besked er altså ikke acceptabelt for de fleste kvinder, det okay hvis han gør det engang i mellem at han svarer efter 5 timer fordi han lige har rigtigt tralvt, men hvis han gøre det hele tiden så er det ren og skær fordi han ikke er interesseret. Selv hvis man er sammen med veninder/venner så bruger man tid på dem og er ikke på telefonen hele tiden men man har stadig sin tlf på sig og kan stadigvæk se når en person skriver og hvis den person der skriver er vigtig nok for en så kan man altså godt lige bruge 2 sek på at svare personen, der behøver ikke gå flere timer før man svarer og netop fordi man er sammen med venner/veninder så er det mere acceptabelt at man er på sin tlf og tager den op nogle gange end at hvis man er på date med en af det modsatte køn hvor der er den der skik med at man ikke er på telefonen. Men alt i alt de fleste i denne her generation har telefonen hele tiden på sig og er på sociale medier hele tiden og derfor siger vi hurtigt om en fyr "han er ikke interesseret" og især hvis vi kan se han har været online på insta eller fb flere gange men han har ikk svaret os i flere timer,  han kan ikk lige finde 2 sek til at svare os, så er den mere end gal😂. Men alt i alt der er ikke nogen der har for tralvt, det handler bar om hvad man prioritere og hvor meget man vil yde, og måske er der nogle enkelte piger der godt kan klare en fyr der svarer 1-2 gange om dagen, men de fleste vil ikk finde sig i sådan en type, og personligt hvis en fyr kun svarer mig 1-2 gange om dagen eller efter flere timer hverdag, så havde jeg sagt fis af med ham der, for tænk hvis jeg får brug for noget eller hjælp til noget ligepludselig, så skal jeg altså forvente der går 8 timer før han åbner min besked? Haha den er top gal😂
1987-male

1987-male

3216 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
:D :D :D

Se billedet her: https://ibb.co/ysr1YZ6
Den lyserøde eksponetielle stigning er kvinders ønske for kontakt. I nullerne var ønsket ikke så stort, da det var ok at sende en sms en gang imellem. I 2020 er ønsket meget stort, da man er på hele tiden. Og hvis fyren ikke svarer i 2020 efter 5 min, skriver hun "hvad laver du". Den fede røde streg er mænds totale smertegrænse. Dvs. hvis mænd kommer over den i omfanget af kontakt med kvinden, dør vi. Den er sat til 95%. Det er vores maksimale ydeevne. Forventningen hos kvinden er dog, at kontakten i 2020 er på 97% :O :O :O Dvs. stort set hele tiden :O :O Ergo, i 2020 begyndte mænd at uddø mentalt fordi de ikke kunne holde til så meget kontakt :///// :D :D :D Da mænd dog stadig gerne ville kvinderne, men ikke KUNNE kontakten på så højt et plan, men følte at de var nødt til det, så var mændende nødt til at dope sig for at ku komme op på 97% i præstation :///// :O :O :O Og hvad sker der med atleter der doper sig hele tiden. De går ned. Ergo er jeres forventning til omfanget af kontakt årsagen til at mænd er gået ned siden 2020 :O :O :O :O :D :D Tak piger :P Fair nok at vi skal tømme opvasken, ikke kigge på andre kvinder osv osv, der må i gerne have forventningen op på 99%, det skader os ikke, det er kun godt at i har den forventning. Men mængden af kontakt - haloooooo - vi kan altså ikke holde til 97% i kontakt :/ :) Tror sgu jeg starter Metoo for mænd hvor netop det her bliver mærkesagen :P :D I har fået jeres vilje i jeres metoo og i er blevet hørt og vi har skruet ned for vores upassende opførsel på arbejdspladser osv osv. Nu er det vores tid til at blive hørt. Lad os kalde det #GirlsWeNeedBreathingSpaceNow. Tak for ideerne alle sammen, nu starter jeg sgu noget stort :))) Målsætning: Inden 2025, der skal 1 ud af 100 gå rundt med sådan en T-Shirt på sig i DK :))) Damn, jeg har mange visioner for denne her verden :))