1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Jeg er forvirret

Jeg er forvirret

Ralle123

Ralle123

9 indlæg
  • Skrevet

Jeg står i en ret forvirrende situation synes jeg.
jeg skriver/ses med en som siger at han har følelser for mig (jeg har også følelser for ham), men samtidig siger han, at han vil tage det stille og roligt fordi han vil finde ud af hvad han vil og skal ift uddannelse.
jeg studerer i Nordjylland og han vil gerne ind til politiet eller ind som ambulancebehandler. Jeg tror det ender med at blive politi, for de laver en eksklusiv skoleopstart allerede til august og begynder med optagelsesforløbet lige om lidt. Der er bare den hage ved det, at det kun gælder ved skoleophold i København.
jeg har bare sindssygt svært ved at finde ud af om den afstand har en betydning for ham om han vil finde sammen eller ej. Han er ude og rejse og vi har derfor ikke set hinanden i knap 4 måneder. Det havde jeg fået en forståelse med at det var den "ultimative" prøve for om det skulle være mig og ham, men han havde på daværende tidspunkt ikke planer om at lave studieskift som han står i nu. Jeg har prøvet at tage snakken med ham om det, men han kan ikke rigtig give noget svar andet end at han gerne vil tage det stille og roligt og tage en dag af gangen.

jeg kan bare mærke at jeg bliver ret usikker på om jeg overhovedet er god nok eller om han overhovedet ønsker at være sammen med mig. Men det kan også være at jeg bare overtænker situationen? Han siger jo trods alt at han har følelser for mig. Men jeg ved det ikke - jeg ved bare at jeg utrolig gerne vil være sammen med ham og at jeg er ligeglad med afstanden mellem os, for vi har fundet ud af at 4 måneder hvor vi ikke har kunne ses, ikke har haft nogen betydning for vores følelser for hinanden.

1987-male

1987-male

3069 indlæg
  • Skrevet