1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Anonymitet

Anonymitet

9 indlæg
  • Skrevet
Mig og min kæreste har været sammen i lidt over 2 år. Her i karantænen så er vi begyndt at diskuterer hver gang jeg har prøvet at sige hvordan jeg har det omkring noget han har gjort eller sagt, så har han kørt det over i en diskussion. Jeg er så derefter blevet beskyldt for at være den som altid starter dem når det eneste jeg gør er at fortælle hvordan jeg det. Jeg er begyndt at gå i bad så mine forældre ikke opdager jeg har et sammenbrud, næsten grædt mig selv i søvne og gemt mig på toilettet i skolen, fordi jeg havde brug for at græde ud. Jeg har sagt til ham at jeg har lagt ham lidt på hylden fordi jeg er træt af at være den eneste i forholdet som altid skriver først, starter alle samtaler, forslår hvornår vi skal være sammen, forslår at vi skal ringe osv osv. Jeg sagde til ham at jeg ikke vil slå op med ham eller noget men at jeg også bliver nød til at beskytte mig selv fra at blive mere såret end nødvendigt og at jeg ikke kan være den eneste som savner ham, men at han også skal savne mig og jeg derfor har lagt ham lidt på hylden. Han svar i går til det var bare ''okay'' og i dag da jeg skrev at jeg ikke ville slå op med ham eller noget men beskytte mig selv så sendte han bare en thumbs up. Jeg er bange for lige nu at forholdet smuldre helt fra hinanden og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Miv

Miv

8 indlæg
  • Skrevet

Han er en kæmpe narcissist. Jeg behøver ikke engang skrive hvorfor. Gør dig selv den tjeneste at Google "at være i et forhold med en narcissist" og så vil du få øjnene op for at det er sådan et forhold du er i. 

Det der er IKKE i orden. Men narcissister lever af din trang til dem. Uanset hvad det måtte koste dig. Google narcissist og pas på dig selv! 

gitte345

gitte345

846 indlæg
  • Skrevet
Jeg er enig med Miv...i hvert fald i at det er en slags narcissisme. Han er nok det, der hedder avoidant (følelseskold, genert, fjern, stille)/covert narcissist. Man bliver smadret af at være sammen med dem, så din reaktion er helt normal. En normal reaktion står decideret beskrevet som "angstanfald". At være i forhold med sådan en føles lidt som at være låst ude, ikke have noget tøj på, det regner og du er sulten og tørstig. Så sidder dine kæreste indenfor og kigger indimellem og på dig og ser dig være desperat og skrige, men reagerer ikke. Man er lukket ude. Det er sindssygt uhyggeligt.