1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærestesorg

Kærestesorg

Miv

Miv

8 indlæg
  • Skrevet

1. Hvor gammel er du? :) 

2. du bliver nødt til at forstå en stor og primær forskel på mænd og kvinder. Kvinder og mænd håndterer deres brud omvendt. Altså: kvinder er ulykkelige i starten, men kommer derefter videre. Hvor mænd er "videre" og "glade" i starten, men senere SÅ rammer sorgen det. 

Det er SÅ VIGTIGT at du forstår dette. Det er en FACADE og jeg har vitterligt aldrig nogensinde hverken set eller hørt om en dreng der ikke reagerede sådan. Den kærestesorg fra hans side skal nok komme. 

Jeg synes heller ikke du fortjener at tænke SÅ meget på det her brud som du gør. Jeg er udmærket klar over at det er svært at slippe, men prøv lige at se dig selv i helikopter perspektiv her. 

Hvor meget af døgnets 24 timer tænker du på bruddet og hvad du skal gøre? Hvornår har du tænkt eller gjort noget for DIN skyld og hvor du var glad? 

Det er ikke fair at du skal bruge så meget energi på en situation som måske ikke kan løses eller håndteres uden at det bare skader dig yderligere end det allerede lyder til at det har gjort. 

For din egen skyld så skal du finde en måde at slippe det her. Ingen kan tåle det her du går igennem. 

til dig der kalder hende forkælet og manipulerende, luk seriøst. Du har tydeligvis ikke oplevet kæreste sorg og hvad det kan medføre af skade. Fordi du er følelses kold og ikke evner at sætte dig i andres sted, så skal det ikke gå udover et menneske i sorg. 

Anonymitet

Anonymitet

9 indlæg

Jeg fylder snart 16 år. Jeg mødte ham for omkring 3 år siden da jeg flyttede svømmeklub. Jeg havde kun gået i klubben i 5 måneder da vi fandt sammen. Vi var begge 13 år og det varede lige over 2 år. 

Mine venner har også flere gange sagt til mig at det kommer nok senere for ham. Men jeg tvivler så meget på det fordi, mens vi var sammen så lige pludselig begyndte han at skrive rigtig meget med en af hans venner som hedder Mie. Det blev hele tiden Mie har fået ny våddragt, Mie har det, Mie har dat. I starten så sendte han billeder af mig til hende hver gang han var hjemme hos mig eller omvendt, men de to sidste gange jeg var hjemme hos ham sendte han et væg billede til hende. Man sender ikke væg billeder til folk som lige har sendt dig et ansigts billede. Men ikke en gang 48 timer efter han har slået op med mig, render han rundt og flirter med Mie. Så jeg ved godt at det er anderledes for mænd og kvinder men jeg har så svært ved at tro på at det kommer til at ramme ham når jeg gang på gang på gang har set dem flirte rundt efter han har slået op.

Men jeg er endelig blevet glad bare mig. Jeg føler ikke jeg kan huske sidst jeg var så glad. Og det er så rart at være så glad igen. Men her i uge 42 skal vi på træningslejr og jeg er rigtig bange for at det hele bare kommer skyllende tilbage fordi jeg har ikke rigtig set ham i 5 måneder eller snakket til ham i 5 måneder og hvis jeg ikke er paranoid og der er noget mellem ham og Mie så er jeg også bange for hvordan jeg kommer til at reagere fordi det har nok vokset sig siden sidst jeg så dem sammen.

Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
Han har ikke fortjent dig