1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærlighedsdilemma

Kærlighedsdilemma

Karo2772

Karo2772

2 indlæg
  • Skrevet
Hej Alle. Jeg står i en rigtig lorte situation. Jeg slog op med min kæreste d. 3/1 nogle dage efter blev jeg sendt på en blinddate med min venindes bedste ven. Vi havde en god aften og snakkede rigtigt godt sammen efter. Omkring den 9 februar ringede min ekskæreste til mig for at fortælle mig at han stadig elsker mig og gerne vil prøve igen. Jeg var lidt skeptisk omkring det men valgte så at sige ja til et møde med ham. Vi snakkede tingene igennem og blev enige om vi skulle prøve igen. Jeg ringede så til ham fyren jeg var på date med og fortalte ham at jeg er gået tilbage til min eks. Han forstod det godt men vil holde sig lidt på afstand. Den 14/2 optaget min eks så at jeg har kysset med en anden fyr da vi stadig var kærester. Vi snakkede sammen hele dagen og han valgte så at slår op med mig. Jeg kom til i en brandert at skrive til ham fyren jeg var på date med. Det er så endt med vi har snakket sammen lige siden. Men nu kommer vi til mit dilemma. Jeg er stadig forelsket i min eks. Han får mig til at følge alt. Der er ikke andre end ham som kan få mig til at følge sådan. Da han skrev om vi ikke skulle snakke tingene igennem, rystede hele min krop som om jeg har fået stød. Det endte så med at vi sås og snakkede tingene igennem og kyssede en del. Vi har begge sagt at vi godt vil have hinanden. Det eneste problem er bare at vi ikke ved om vi vil det samme i livet. Nu skal vi tilbage til ham date fyren. Han er skide sød og omsorgsfuld. Problemet er bare at der ikke er nogen følelser fra min side af. Han får mig ikke til at følge det min eks kan. Men jeg kan godt mærke at der er kommet følelser fra hans side af. Jeg har ikke fortalt ham at jeg har snakket ud med min eks og at vi har kysset. Jeg har heller ikke fortalt ham at der ingen følelser er fra min side af. Jeg kan godt mærke at fra min side af så begynder det at dø lidt ud... jeg er bare ikke typen der kan være sammen med en uden at have følelser. Så mit spørgsmål er... hvad skal jeg gør? Jeg er så splittet. Jeg har ikke lyst til at såre date fyren igen. Men jeg kan heller ikke trække det ud mere når jeg også går rundt og stadig har følelser for min eks. Og med hensyn til min eks hvad skal jeg gør der?!?! Jeg håber i kan komme med nogen råd
Flowerpot

Flowerpot

29 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes, at du skal se om, du kan lade det glide ud med ham, du var på date med, hvis du ingen følelser har for ham. Måske forklare, at du ikke er klar til at date igen (for det lyder ikke sådan, når du skriver om din eks). Det er fair at have brug for distraktion, når man har kærestesorger, men en venindes ven er et dårligt valg at "bruge" til det formål. Koks i vennekredsen hvis han pludselig vil mere og føler, at du bevidst bruger ham til at komme videre.

Seneste tråde