1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Krav?

Krav?

• Skrevet
Hej.
jeg som ung mand vil gerne vide hvad i unge piger/kvinder har af krav eller måske rettere forventninger til mænd. Hvilken type er i mest tiltrukket af?
1987-male

1987-male

3069 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Alle kvinder er jo forskellige, så hvis to kvinder svarer dig og siger det samme, så er der 98 andre der mener det helt modsatte og som ikke har svaret. Prøv den anden vej rundt, find en pige du synes om, og mærk efter hvad hun synes ikke synes om i forholdet. Jeg har 3000 indlæg herinde og bør ku sige noget generelt for "alle skriver det samme", hvad de mangler i en partner og derfor går fra ham, men når jeg skal sige hvad præcist der mangler hos ham, kan jeg ikke sige det alligevel. Ergo, alle skriver noget forskelligt selvom de skriver det samme. Så: det er virkelig learning by doing det her og der er kun een vej: vær dig selv og lyt til hvad hun siger. Men ja, jeg ved godt, du vil have noget generelt, ellers ville du ikke spørge. De har ikke nogen krav. Eneste krav er at du behandler mennesker orgentligt, vasker dig :O :O og i det mindste prøver at forstå hvad hun siger til dig, samt bare prøver at interessere dig for det hun snakker om, også hvis det ikke interesserer dig i første omgang, det ku være du fandt det interessant alligevel. Nå, men så svarede jeg vist alligevel på noget der ikke kunne svares på, internettets 5 billioner sider hvor kvinder siger alt uden filter kogt ned til 3 linjer, den mest umulige opgave på kloden er hermed løst :D Jesus hvor jeg lyder selvfed lige nu :D Cont, Culp, sorry, ku ik lade være, ved godt hvad i tænker lige nu. Nå, men det er mit bedste bud på et svar til dig. Og hvad de er tiltrukket af? Hvis det andet før var umuligt at svare på, så er det her da 99.99% umuligt da alle er forskellige, og nej, de er ikke tiltrukket af dig, bare fordi du vasker dig haha eller noget af det andet jeg skrev, der skal noget helt andet til her oven i det andet. Et ord for at koge alle universets 125 bio synlige gallakser ned til en stor: værsættelse. Værdsæt hende som den hun er, og så er hun din: https://www.youtube.com/watch?v=bMfkY9fAOCc